čtvrtek 6. srpna 2009

5.8.2009 meducína

Tyhle růže si mamča koupila sama v Penny se slevou 50% jen tak pro radost, byl to nádhernej puget ale tahle fotka je nejpoužitelnější , na ostatních ruší pozadí. Leckdy mamče dělám malé radosti, tentokrát to stihla sama a já si říkám, že by tohle měl dělat někdo úplně jinej :O(((( Jak se všechno mění …..

Dopoledne byla Maruška hodná a já vyřešila nákup slíbené koloběžky a při jedné zásilce i narozeniny a něco k Vánocům. Začíná bejt líp, a kdyby nebylo tak Marušku neošidím, pro ní vždycky nějakou tu kačku člověk usmolí, vždyť je to moje srdce a ten náš strejda je tak hodnej …Než jsme doladili bylo po 10h tak jsme s Maruškou skočili do auta a jeli k našim, slíbila jsem dopolední návštěvu, ale na kočárek bylo pozdě a to ani nená jistota, že jí v něm udržím a cesta se povede rychle. Tak jsme jeli autem s tím, že jsme zabrzdili v Kaufu a vzali mamče karton mlíka, už hlásila že jsou na dně a tahat denně jejíma bolavýma rukama mléko byť jen po krabici je záhul. Dorazili jsme po 11h a už nás dle plánů nepustili domů ač jsme byli na oběd neohlášené, prostě jsme dostali příděl meruňkových knedlíků. Pak už nemělo cenu letět domů, tak jsem Marušku přes hodinu uspávala… potvůrka ví jakna mě, když už jsme se začínala zlobit, že má spát a ne šaškovat, tak mě začala pusinkovat a hladit a říkat že mě má ráda a že mě miluje. Ona ví potvůrka čím mě vyměkčit :o))))) PO odpolední kávě jsem mamče pověsila novou dekoračku a jeli jsme domů.



Maruška ač navlečená na šateček je jak kluk, chvíli před během otloukala strom klackem a kousek po tomhle běhu se nátáhla a rozbila si koleno. Pak se táákhle utěšovala u babičky. S nástupem do auta znovu brek, no namlela si pořádně, tak jsme cestou domů přibrzdili v Kaufu pro medicínu. Chtěla „kukátko“ (masku)




U Jindry jsem jí to nejdřív zastříkala a páč to tááák štípalo, tak hned jsem jí strčila nanuk, ten co jsi vybrala.Fotky jsou jen dokumentační. Málo světla a s bleskem je tase moc nemusím, pokud to jde tak bez něj. Tady je krokovaná proměna anděla na ‚dáblíka :o)))))


Maruška dělala zase kraviny s Ťapinkou, blbli s chrastítky na kočárek, ještě jsem si štelovala manuál na pár fotek a ona jak naschvál nejlíp vyšla ta první. Malinko jsem retušovala., čekala jsme až Maruška uhne zadečkem ze záběru a v tom viděla jazyk, tak jsem cvakla, tak jsme Maruščinu sedínku vygumovala…



0 komentářů: