pátek 7. srpna 2009

7.8.2009 Hodinářka

Dnes jsme vyrazili k našim už dopoledne , aby si užili Marušky a přesun do Ohavče byl rychlejší, neb doma mi Maruška vyspává dvě hodiny a víc a u našich chvilku. Maruška se cítila už tak jistá v jízdě na koloběžce, že sebou na cestu vzala už i krtečka :o))))))) Před obědem jsme stihli ještě hříště na sídlišti a řešili s Lenkou zapeklitej problém, kdo by chtěl, může poradit TADY Lenka si to tam dohledá a snad sebere odvahu s tou černotou bojovat. K obědu byly bramborový placky a byly úplně úžasný. Pak jsem jí šla uspat ., byla to dřina , když už jsem slyšela jak se nemele a pravidelně oddychuje podvolila jsem se poobědovému dýchánku jako zbytek osazenstva. Vzbudila jsem se za chvíli. Maruška nikde (byla už u babičky a hrála si tam) a na posteli rozloženej budík na jednotlivý ručičky , sundaný plexisklo a ručičky poházený po posteli.. a to nebyl žádnej vietnamskej šunt za 20kč :o)))


Pak jsme se všichni přesunuli do Ohavče , myslela, jsme že tam Marušku nechám a dokedu pro Jindru a Ťapinku a asoň v klidu schovám u Jindry dárečky k narozeninám a k Vánocům co jsem vybrala a nechala poslat s koloběžkou aby to bylo v jednom poštovným. Že maruška polítá na čerstvým ovzduší- Jak Marušku normálně nemůžu z Ohavče dostat, tak chtěla se mnou. A vůbec, když jsem zmínila, že jedu pro strejdu a Ťapulínku, to se mnou musela. Jak jsme ji už víc jak půl hodiny říkali, až se obleče (chtěla pořád lítat nahatá)a nemělo to žádnej efekt,ale jak jsme řekla, když si vezmeš tričko, tam se mnou můžeš , tak byla oblečená okamžitě o když to tričko měla obráceně :o)))) Takže místo čerstvého povětší se radši se mnou pekla v autě, jen když se jelo pro ty dva :o)))) Tak jsme pak poseděli u kafča a něco málo pomohli, on byl den už na sklonku a přinesl nádherně sluníčko do čerstvého strniště, to mě nedalo, to jsem si musela jít zacvakat tu moji malou princeznu.





Více fotek TADY

0 komentářů: