pondělí 14. září 2009

14.9.2009 Borůvkovej den

Maruška dnes dospávala sobotu, vstávala v půl 10 což byl rekord. Dnes dopoledne jsme zase s Maruškou hospodařili, dělali jsme borůvkový plněný knedlíky. Než jsme si odskočila do koupelny, tak Maruška mi už zamíchala těsto, a pak se mnou bojovala při vymíchávání. Takže jsem tahala vařečku i se 17 kilama navíc. To mé ruce brečely olééé. Pak jsme dala těsto do postýlky a k němu na málo kamna, neb začíná být zima a těsto nechtělo kynout, jasně že si naše hospodyňky vlezla k němu a zamíchal mi ho, tak muselo kynout znova. Při balení otvírala hubičku pořád na borůvky a když jsem zrovna neměla volné ruce, tak mi je vyďobávala z knedlíků :o))))) A kynutý se těžko záplatují žeeee :o))) No ale výsledků jsme se dopracovali a talířek byl vymetenej. Pak jsme po obědě odpočinuli, vzhledem k tomu že nám oběd dnes trval dýl, vzhledem k hodině vstávání, vydatné pomoci Marušky a zimě na kynutí tak jsme byli v plné polní docela pozdě a venku dost zima a se mnou nějak nebylo nic, asi únava po pohádkách , Tak jsme jeli k našim,ale autem byla jsem nějak jak moucha a dvě hodinu a půl dlouhý cesty jsme sílu neměla .



dokumentační jak vypadá očesaný výtah, u našich se dělá teď nový podle norem EU. Sbohem zaprášené letité mříže…


Ještě jsme stihli podvečerní krmení kaprů a hřiště.



Doma jsem chtěla než se Maruška vykoupe vyžehlit. Samozřejmě, že mi musel pomáhat tak podávala prádlo. Když byla ve vodě tak jsem zamíchala na borůvkový koláč , abychom měli pro zítřejší plánované návštěvy. Maruška to hned vycítila a z vody přišla hned míchat :o)))) Akorát jsem to strčila do trouby,Marušku do postýlky a umyla nádobí a vypli elektriku. Pak nešla hodinu a já se modlila ať jí zapnou, když jednou máme borůvkovou, jež je díky ceně a dostupností těhlech pidi kuliček jednou za uherskej rok tak mě vypnou proud :o( No stihal se lehce zapéct takže když po hodině pustili proud a dopekla se, tak sice nebyla úplně jako dech ale podrážka z ní taky nebyla. tak aspoň že tak.

0 komentářů: