neděle 27. září 2009

27.9.2009 co přináší Včelka Mája

Neděle a naše nedělní snídaně :o))) Noční donáška od Jindry :o))). Marušku jsem nechala snídat samotnou až si vybere , vždyť je to takhle jen jednou za čas a ona byla šťastná jak blecha, očička ji svítila. Sraz u kafča jsme měli až na odpoledne , tak jsme poslechli přání mamči že jestli budem moci ať přijedeme na oběd. tak jsme zbalili zbytek zákusků k odpolednímu kafču a jeli k našim. Paní Horáková slaví 60, tak jsme vyrazili aspoň popřát , když už tam mamča byla , ale ta nás zahlídla, že jsme přijeli tak přiběhla dolů a domů. Protože už bylo k 11h tak jsme se do 6 patra bez výtahu (teď ho tam předělávají) nevláčeli a zavolali tetě Olince telefonem. Maruška nadšeně do telefonu volala „všechno nejlepší“ to pak ještě volala jednou do svého červeného telefonku. Pak jsme šli dát po obědě dáchánek. po dáchánku kafčo a pak vyrazili domů. Bylo nádherně a tak jsme se rozhodli pro prochajdu. V létě si člověk řekne, že krásně bude i zítra,ale teď už je teplých dnů pomálu.


Vyrazili jsme na Prachov k Pelíšku. Akorát jsme dorazili na parkoviště a Maruška hned hlásila „Včelka Mája“ auto snad ani ještě nestálo….a já kde? ….tady… no u stánku jich tam měli navěšených postaviček i s Vilíkama a Maruška ostříží oko. Než jsem stačila zamknout auto tak Maruška si už slavnostně nesla svoji včelku Máju, očička svítila. Ten náš strejda ji splní pomalu všechno co jí na očích vidí, pak se jako divěj že to občas všechno obrečím, když ten co nás zná půl roku se chová jako táta a ten vlastní se chová jak cizí. Při tom co mám všechno vyved mě to nevadí , jsem radši když ho nevidíme a on styk nechává náhodným 5 minutám kdy se potkáme. Jen mě to prostě po tom všem hned tak nepřestane dojímat, prostě já vím, že to takhle má bejt, že takhle je to normální ,ale po tom všem nenormálnu u nás mám co dělat abych nebrečela hned. Ustojím to už aspoň až do večera. Když tu sedím sama a sepisuju to. Maruška před chvíli čůrala a chtěla napít, pak přikrýt a měla starosti , abych přikryla i Včelku Máju. Drží ji pevně v ručičkách, protože si jí její dětská dušička přála, že se jí libila, a že ji má od strejdy, tak ji miluje….






Holky se u Pelíšku fakt vyblbly, Maruška tam potkala jiné děti, Ťapinka jiné pejsky, prostě absolutní pohoda :o))) Maruška zas komusi něco vystižně vysvětlovala viz, fotka. Opět tam jednu rodinku fascinovala svou vyřídilkou na svůj věk. je vážně neskutečně ukecaná :o)))))

Jindru jsme vyložili u ťaťky na sport a jelikož bylo teprve půl 7 tak jsme ještě bafli na naše. Tam jsme hromadně pořádili, no hned dostali i večeři. Marušce venku řádně vytrávilo , snědla jeden a půl chleba a jablíčkovém kompot k tomu. Jo v lese vytráví :o))) O tom jak ted spí v objetí s včelkou Májou jsme už psala :o)))) Je malá, má ji semknutou v ručičkách :o))))

1 komentářů:

Helen řekl(a)...

A fotečky včeličky by nebyla? :-)