úterý 29. září 2009

29.2009 malá kuchařka

Dnes je krásné datum, občas není co fotit a dítko nespolupracuje a huláká „nefoť mě“ ale nezdokumentujte to, když chodí v mé mikině a tvrdí že to má akorát :o)))) Dopoledne přijela Barunka. Maruška byla nadšená protože ji miluje. Měli jsme v plánu něco vyvést ,ale byla vlezlá zima tak jsem nakonec skončili procházkou u našich na kafču. Maruška tam slupla polívku a koblihu od Báry, tak už jsem ji pak doma jen uložila na spaní. Po spánku zas přišla na chvíli Barunka, po těhukontrole. Marušce ukazovala kopající miminko. Maruška byla nadšená a zase pořád mlela, že chce miminko :o) no velká ségra jak vyšitá. Večer mě rozsemála , ona když vyvalí pupík tak ho vážně má velkej, když se prohne. A večer to vykulila a povídala, že tam má miminko , ať si sáhnu :o))) Tak jsme povídali o tom, že miminko bude mít až bude veliká :o))))


Počasí se hodně pokazilo byla zima. tak jsme nikam nešli, v podvečer jsme se pustili do bramboráků .Ten bordel si nedokážete představit. Napomínala jsem Marušku ale ta byla tak natěšená a zabraná, že reakce takřka nulová. Když jsem loupala brambory tak mi nedočkavě stříhala česnek nůžkama. pak pomáhala strouhat. sypala koření a pak mouku a když nastalo míchání to bylo největší nadšení :o))))) To nechtěla přestat ani když bylo zamícháno a pořád dělala placičky v ručkách, že má palačinky :o))) Na pečených bramborácích se mi tak ocitly vytlačené tlapy dinosaurů …. Maruška krmila :o))))))))))))


Nějak jsme to neodhadli s množstvím nejlepší jsou čerstvé tak jsme udělali raneček, zabalili do osušky a dali si noční procházku přes město a dovezli Jindrovi. jen co jsme to řekla Marušce , kam tenhle raneček nesem tak jsme se pomalu ani nestihla obout. Čapla ranec a letěla ke dveřím , že donesem stejdovi dobotu. Po sestě se mi ji povedlo udržet v kočárku ,ale u Jindry si zas vazala raneček a čekala na něj před vchodem. Zavolali jsme ho tefonem. Nechala jsme ho Marušce, ať to vyřídí. Povídlala mi že nemá svůj červenej, jestli ji půjčim černej :o))))) Do telefonu hlásila „ strejdo pojď dolů, máme tu pro tebe dobotu“ úžasně skládá věty a skloňuje ve svém věku, protože já jsem jí řekla že má říct strejdovi , ať přijde dolů, že tu pro něj máme večeři a ona to řekla tak jak jsme to napsala. Šikulka moje. Pak už stála před vchodem a čekala až to bude moct dát tomu svýmu strejdovi. A to jsem ještě zapoměla že si po cestě tam zpívala tu svoji oblíbenou jak ji trochu plete a zpívá „chvátám, chvátám nemám chvíli nic (nic zpívá místo klid) , já tam, já tam dávno už měl být“ :o)))) a celou cestu nadšeně vykládala, že jsme dovezli strejdovi dobotu a úplně jí svitila očička. Ona se ráda podělí a s těmi co miluje úplně nejradši :o)))


Navic v tento krásný den otevřena nová dikuze kde nezáleží na výbavě,ale na chuti fotit. Všichni kdož hledáte dokonalost fotky v srdci a ne v technice jste vitáni

0 komentářů: