úterý 6. října 2009

6.10.2009 Koňák od Toníka

Když vidím koníka Toníka vzpomínám na který kousek jsme zapomněla včera. Maruška ráno před odchodem lítala s nahatým zadkem, a jezdila naToníkovi. Studil jí, tak si na něj položila polštářek a tak jezdila. Pak jsme ji oblíkla a ona oblíkala Toníka do svého pižama, a říkala mu „obeču tě seš studenej“ :o))))) Dnes ho před ochodem zas pro změnu krmila se slovy „musím mu dát nehamat maminko, víš, má hlad“ a do šlehací odměrky tu natrhala hroznové vínko a nacpala mi k tomu čumák. :o)))) pak jsme šli k Jindrovi. Za chvíli tam přišla mamča, poprvé. Ona si přišla pro Marušku , tak jsme si dali kafčo a nový hruškový moučník. Pak holky šly a Maruška se prý celou cestu divila, proč nejde maminka taky :o))))) Já se pustila do velkého gruntu jež s Maruškou jde hodně těžko , ne že by nešel, ale cíle se dosáhne o několik hodin déle. Hlavně jsme si taky v klidu odmrazila mrazák , vyžehlila a vzala všechny koutky štěrbiňákema zfoukala i haldu prádla. Než jsem šla, tak jsem chtěla skouknout Klíč o Makulkce . Jak nepouštím vůbec televizi tak jsme zjistila, že mi dvojka vůbec nejde , to teda brzo no. Tak jsme na tu pul hodinku skočila k Jindrovi na televizi a pak si šla pro Marušku.

To bylo radosti. ještě jsme pořádili a vydali se domů. Přes Kauf kvůli chlebu.


Tady jedna dokumentačka a recept jež můžu doopravdy doporučit :o)))

1 komentářů:

photoJanna řekl(a)...

určitě vyzkouším,vypadá parádně ;o)