pondělí 16. listopadu 2009

16.11.2009 kalendářování

Ráno kafčo u Jindry, moje naše oblíná tradice, doplněná hrami a divočárnami s Maruškou. Teda dnes jsme divočili v kuchyni hlavně. Neb jsme o víkendu trajdali , tak jsme dnes vařili oběd. Pak jsem ji dala spát. Vstala a chtěla pohádku a já dumala, že se mi dnes nějak nechce nikam vláčet a restů je habaděj tak jsem dumala mezi cestou ven a svolením Marušky k přání koukat na pohádky s tím že bych se pokusila stáhnout nějaký resty , pokud u nich chvíli vydrží. Nakonec to rozsekla Bára, jež se stavila, čímž nás moc potěšila. Takže výsledek dnešního odpoledne , šťastné dítko nasycené pohádkami a já doplněný týdenní i nástěnný kalendář , PF a jeden pidi bonusek co nechci prozradit. Neboť jsem nakukují budoucí obdarovaní, je to halířová záležitost,ale doufám že potěší. A jedna fotky nouzovka…

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Tedy ty jsi úžasná...nikdy to takhle umět nebudu:-( Moc a moc bych ho taky chtěla:-)Smekám, smekám.