pondělí 23. listopadu 2009

23.11.2009 ..vím a nevím...


Dopoledne jsem vyhlásila akci Zet. Jelikož nedostáváme od doktorky pozvánky a Marušce jsou pozítří 3 roky, tak jsme jediného volného dopoledne tento týden chtěli využít k tříleté prohlídce. Vyrazili jsme k mudře, ale na dveřích zjistilo, že je nemocná, Takže jsem ji aspoň naproti přes ulici došla k mudrovi já. Než mi sestra vypsala recept tak Maruška pobavila všechny čekající. Po jedné paní chtěla pověsit čepici na věšák, po druhé pomoct se sundáním bundy, třetí obdivovala miminko a neustále se dožadovala obrázku, jež jsem ji slíbila , že dostane od paní doktorky. Bylo jí fuk, že jsme u jiného mudra co už obrázky nedává, mlela o něm tak intenzivně, že dostala od sestry obrázek čápa, a nebylo vzácnějšího daru za celé dopoledne :o))) Jelikož jsme byli vyřízené rychle , tak jsme hned šli na kafčo k sousedům odevzdat fotky na CD, když jsem jich vyprodukovala tolik mega, že. Maruška nadšeně ukazovala miminkům obrátek čápa a nutila jim ať si půjčí Hvězdičku, a starala se o ně takovým způsobem, že jsem musela zamáčknout slzu. Komentovat to můžu jedinou větou „byla by to užasná velká ségra“ Vybrali jsme fotky na zpracování , vypili kafčo , já využila krásného denního světla a vyfotila repete, konečně ty fotky trochu jdou… Přeběhli ulici domů. Uvařili brambory , ohřáli oběd a já uložila Marušku. Vstávala až v 5 hodin, ale co doma, tak jsme vyrazili k našim na malou rychlou podvečerní kávu.


Než jsme vyrazili domů přišla mi sms od Petra „Koupil jsem Marušce dárek zavolej“ na to jsem ani neodpověděla, on mě dluží 45 000 a já mu budu ještě volat, když šetřím z kreditu každý halířek? Věděla jsme měsíc předem, že se plánuje koupit dárek, po tom co jsme od sebe plánoval loňské narozeniny a Vánoce a pak ji nekoupil nic. Cestou domů jsme ho míjeli, sotva stál, a ani nás neviděl. V noci volal a já jak jsem nechtěla aby vzbudil Marušku, tak jsem to zvedla, a v tom fofru jsme zapomněla, že je namazanej. První hovor začínal pokusem domluvit si termín předání , řekla jsem mu, že měl ozvat dřiv, že máme opravdu každý den něco , po krátké době jsem to típla hned po tom, co začal urážet Jindru. Volal podruhé, na začátku telefonátu, jsme mu řekla, to co už stokrát, že pokud bude jednat slušně , že se můžeme domluvit bez problému na setkání. S tím že teda až přiští týden. Znovu začal urážet,ale to už jsem použila přesně, to co mě napadlo, těsně po tom, co jsme típla první telefon. Nebudu ty hnusný slova sem jmenovat, prostě jsem mu řekla, že je to, čím ostatní nazývá a protože to nepochopil, tak jsem mu zopakovala že je to co řekl o J, ..jen konkrétními slovy. Na to se strašně urazil , že ho tak nazývám, přitom jsme zopákla jen to co řekl on sám. Přitom by zasloužil pojmenování horší :o( Poslala jsme mu jednu SMS ve stylu třetího opakování „jsme to čím ostatní nazýváme, pokud se chceš domluvit , jednej slušně“ Třetí telefonát.. udržel slušnou konverzaci tak půl minuty, potom na mě opět začal řvát, to už mě nazval pohlavním orgánem a hovor zakončil větou „a ty krávo dej vědět, kdy se sejdem“ ….. proč to líčím? Abych vysvětlila to co jsem udělala. Prostě jsem se rozhodla, že po tomto jednání se žádný dárek Marušce předávat nebude. Pro ty, co neznají tak náš přiběh.. naposledy volal v podobném duchu 22.8. nechtěl schůzku s Maruškou , jen poprvé viděl Jindru a tak nás oba v noci urážel. SMS jak se má Maruška nepošle jak jsou měsíce dlouhé. Naposledy jí koupil dárek k prvním narozeninám a to vyteplenou soupravu za 200, pak k Vánocům ručníček s nápisem Maruška, Toť vše za celý Maruščin život. Tudíž …když jednou něco koupil , tak se prostě neposerinkám a nepoletím pro to hned, zvláště, když se ke mně chová takovýmto způsobem. On sám, se o Marušku celý rok vůbec nezajímal,při setkání jí věnoval tak 5 minut a šel jen na těch pohádkách s námi byl přes hodinu, nekoupil jí ani lízátko, jediné cílené setkání bylo 22.2. to si prostě pamatuju aniž bych musela hledat. Nezaplatil jediné alimenty. Tak přece já teď nepoletím, vůbec po takovém jednání..rozhodla jsem se přestat brát telefony, to jsem teda v den Maruščiných narozenin vyřešila jinak, ale o tom až ve středečním příspěvku. Moc ráda bych znala vaše názory, pokud máte chvilku tak pište. Díky.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Je to blbec adobře děláš!