středa 25. listopadu 2009

25.11.2009 Marušce jsou 3 roky

Jsou tři ráno a o půl hodiny dýl přesně před 3lety jsi mě poprvé vzbudila :o) Na ten den se nezapomene , jsem celý den na měkko dnes ti jsou právě 3 roky , 3 neúžasnější roky v mém životě… i když bylo zle . kdo zná náš příběh, díky tobě jsem to všechno zmákla, za tebe jsem bojovala hlavně, za to aby ses nebála jít domů , bylo to nejhorší, když jsi mi brečela :“nechci domu, bojim táty“ .. teď o rok a kousek dál , taky občas říkáš že nechceš domů , ale teď je to proto, že tě to v tý jedný studený místnosti jen se mnou tak nebaví a že nás máš nejradši pohromadě. Že chceš za svým milovaným strejdou, za babičkami a dědou, a když jsme všichni pohromadě, jseš nejšťastnější….


vyrostla s tebe úžasná bytůstka, naplňující všechny radostí . Kam přijdeš, tam to rozsvítíš, vyloudíš úsměv i na tváři cizích lidí, pořád si s někým povídáš, i na ulici a rozdáváš úsměvy a pohlazení a krásný slovíčka jako „já tě strašně miluju“ vím že ten výraz opičíš po mě, ale zároveň i vím, že víš co to znamená.. Teď už vím , že jsem si přestavovala mateřkou lásku jako velkou lásku, jednu z největších, ale teď už vím, že si ji ani nelze představit, že přišla v momentě, kdy jsem se na tebe poprvé podívala a věděla jak je velká a nepopsatelná. Myslela jsem si, že nemůžu milovat víc a přesto vím, že ta láska je den ode dne větší. Mít své vlastní děti a zahrnovat je láskou , a brát od nich jejich upřímnou lásku je to to neúžasnější, co člověka může v životě potkat.




Ráno jsme byli cvičit a já nefotila tentokrát fotek :o))) Nějak mím ve zvyku pokud to jde v hodinu kdy ses narodila , udělat serii fotek, možná proto vím, že loni byly závěje :o))) K týhle musím napsat co se na dělo. Cvičitelka vysypala do tělocvičny balónky , je jich opravdu moc a vy je vždycky máte nanosit zpátky do kuřete ve kterém je mají. V tělocvičně nebylo kam šlápnout skrz balonky a tebe zajímal jen jeden co zaplul pod radiátor a ty ses k němu nemohla dostat. Šla jsi za cvičitelkou a povídala jsi jí, „on nemůže ven, chudák“ „Já na něj nedostanu“ Ona nevěděla o co jde, jak by ji to taky napadlo a ty jsi prostě šla , odtáhla jsi tu těžkou podložku a balonek vylovila. To jseš celá ty :o)))))





Měli jste jet do ZOO a každý si vzít na cvičení jedno zvířátko z ohrady, ty sis vzala knížku, jediná co tam byla, sedla sis a začetla ses, To jseš taky celá TY :o)


jedna situetovka, ty a já.. ale mě se líbí …


Tady jsem tě chtěla vyfotit před zrcadlem, jenže tobě se prostě nejvíc líbilo v rohu, kde z tebe byly 4 Marušky, Když už se mi povedlo naštelovat abych tam nebyla vidět já tak jsme tam měla něco jiného jako třeba věž nebo podložky, ale tady se směješ nejvíc .. a nejdůležitější je… že se směješ.


Domů jsem chtěla pospíchat , čekala tě tam Paní Horáková s Paní Procházkovou. Jenže vy jste venku udělali partu a ty jsi šla dětem ukázat hrdě naše auto . Chtěla jsem porovnávací portrét proti nebi, neboť bylo naprosto blankytné a loni mrzlo až praštělo,ale byla jsi moc rychlá. Obě gratulantky jsme stihli. Pak jsme dali oběd a já tě šla uspat.


Pak jsme frčeli k Jindrovi doužívat ten tvůj slavný den. Slíbila jsem ti, že dnes než půjdem ke strejdovi, koupíme zmrlinu. Chtěla jsi svoji milovanou „kukačku“ (kukátko) Tak jsme koupili nanuka, nanukáče na ledovou kávu a mraženou pizzu . Vybírala jsem podle ceny a velkosti nakonec byla ta syrová největší a nejlevnější a přitom výborná. Ještě jsme na ni přidali salám a sýr a dali jsme si do nosu. Oslavenkyně dostala na pití litřík jahodového džusu. No prostě jsme si užili celý den.


Před rokem

0 komentářů: