středa 2. prosince 2009

2.12.2009 Den plný pocitů...

Je mi úžasně , dnes v ten smutnej den, teda vždycky, jen dnes bych to řvala do světa…že máme Jindru a tisíckrát bych opakovala, ty dvě slova.. a Maruška ta je dává najevo svou přirozeností a přitom říká své úžasné „já tě strašně miluju“ :o))))

Protože středa a já jsem celý den ale totálně na měkko. Jsem už vlastně několik dní, ale dnes se to nějak schází…Vím že jsem měla důvody 3 ale ten třetí se mi teď nevybavuje, nějak ho přebíjí ten nejmrazivější….Diny dnes se dnes loučí se svou láskou a mě dostává tenhle článek…

Je zvláštní že nekoukám na hodiny a přesto mě přesně ve 12h přejel mráz po zádech, ale tak velikej, že jsem se ani nemusela koukat na hodiny a věděla jsme že uhodila hodina H :O(((

Dnes Maruška po obědě nespala a vyrazili jsme hned do Paky. Pokud to jde, snažíme se udržet tradici , že okolo narozenin holek se sejdeme, když už se holky znají od prvních minutek života. Janička je o 5 hodin starší než Maruška. Cesta byla poněkud náročnější. Při té přiležitosti jsme se domluvily, že spácháme sourozenecké fotky do kalendáře a to za lepších podmínek než posledně. Tak jsem jela se světlem a bílým pozadím a ona toho byla obr taška. Sice nebyla jak od profíka, protože k tomu mi chybí vybavení a fotograf , žéé ale byly lepší než posledně. Spáchaly jsme i fotky doma na sáňkách na sněhu u prostěradel. Ale bylo veselo. Maruška se moc starala i o Matěje, ona prostě zbožňuje miminka. Snad se jednou dočká taky takových fotek a já se do tý doby naučím fotit :o)))




To to letí vždyť to tuhle byly uzlíčky jen tak na chování a dnes upovídaný děsně důležitý slečny…

Cestou domů je zajímalo světlo u kašny… Maruška mi v autobuse usnula a těch jejich 17 něco kilo nesla pomalu až domů. Ruce mě bolí ještě teď a to je to skoro týden.No těsně před barákem se probudila jak čiperka a ještě se chtěla honit :o)))



1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

ty fotit umíš..a v pace jsem chodila na peĎák. Diny je mi strašně líto, život není spravedlivej..ale je fakt, že nikdo neříkal, že má být:-(