pondělí 7. prosince 2009

7.12.2009 Pro štěstí i se štěstíčky....

Dopoledne jsme s Maruškou vyrazili do města shánět dinosaura na dort. Vždycky měli marcipánový dinosaury kdykoliv jsme tam přibrzdili . Když jsme ho potřebovali tak nic…obešli jsme 3 cukrárny a místo dinosaura jsme si odnesli pár maličkostí k zítřejšímu svátku. Konečná byla nákup v v místní samce, poteboval jsem 3 šlehačky na pařižák a rohlíky a Maruška byla tak akční že s mýma šlehačkama a rohlíkama měl nákup za 120korun. Ale jednou jsem jí nechala, když má ten svátek :o))) Myslela jsme že ještě před polednem zfouknu korpus, ale zjistila jsem , že jsem si zapomněla metly u Jindry, Tak jsme jen ohřáli oběd, já napakovala tašku věci co potřebuju na korpus, protože jsme se prostě těšila, že se konečně nahřeju a upekla ho odpoledne před kafčem… Na fotce je kamínek malovaný v chráněných dílnách , koupený mojí sestřičkou v Praze na předvánočních trzích. Pro štěstí… a protože je upřímně darovanej od človíčka z nejmilejších , věřím že bude fungovat…



S Maruškou jsme ještě večer dodělávali dort. Pařížím promazaném višněma… Těžké bylo vybrat na které fotce je Maruška umazanější a s větším ksichtíkem. Vzory ba vrchu dortu byly vytvořené Maruškou , cice tam původně vyly mřížky z tmavé a bílé čokolády,ale Maruška byla hodně kreativní :o)))) Ale já miluju tyhle chvíle…. A však je to její dort ať si s ním dělá co chce :o)))

2 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Souhlas!

Kateřina řekl(a)...

Nádherné fotky Marušky s upatlanýma ručkama!!!