úterý 8. prosince 2009

8.12.2009 Maruška svátek

Dneska jsme vařili a to že v týdnu kotlety, sice malý,ale kotlety :o))) no když mají ty naše Marušky dnes svátek (slavíme postaru na křesťanský s celou rodinou) a pohádkovali a užívali . Po obědě jsme měli jít k Jindrovi a uspořádat tam oslavu, Ledové kafičko, na které tam mám serepetičky , prskavky a pizza.. nakonec nepopadlo nic. Jindra musel být dýl v práci a prostě nemohl ač moc chtěl. Takže jsme skončili jen u turka a dortu. Matručku se mi ani nepovedlo v tom našem pidi prostoru s dortem pořádně vyfotit. Pořád něco překáželo. Tma jak v ranci tak jsme fotila 50tkou a to je na náš pidi byt hodně a Maruška se mi tam ne a ne vejít…Nakonec jsem z té pidi série vybrala tuhle , sece se tam Maruška neusmívá,ale s obrovským zaujetím krmí dinosaura na dortu bombónem z dortu :o)))) Dinosaurus byl nakonec plastovej ještě ze zbylých zásob od Viky, po Dominikovi. Přiděluju jí je za odměnu. A to bylo radosti že je na dortu dinosaurus :o)))) Kafčo proběhlo rychle…překvapivě přišel i taťka, ještě u nás nikdy krom malování při stěhování nebyl…Takže se oslavy zúčastnil i děda,a le právě proto to bylo jen na chvíli, protože pospíchal na pivo :O( já ho doma neměla a fakt mě nenapadlo, že přijde, když u nás víc jak rok nebyl, jinak bych ho koupila. Šel napřed, neměl čas čekat až se Maruška ustrojí a tak jsme si pak ještě s Mamčou udělali procházku k nim domů , protože co tady sami a v té zimě… Dort byl moc dobrej, jen ho prostě hodně zbylo…chyběla nám třešnička na dortu, snad se ta příští už vyvede….

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

ale dortík vypadá lákavě....