pondělí 11. ledna 2010

11.1.2010 Do nemocnice


První noční s mýma holkama super, sice vedlejší směna má asi klidnější vedení, lidi jsou fajn, ale s mýma holkama je to fakt lepší. Pokračovali jsme tam kde jsme skoro přestali. Prostě slovní fotbal a narážky na situace a záchvaty smíchu. Tohle jediný mě z práce fakt chybělo. Měla jsem nový černý tričko do práce , vytáhla jsme ho zer skříně asi po půl roce, jen takový to od vietnamců za 29kč, nosila jsem je běžně, co se dalo dělat. Ale tohle byl nějakej super kus. Popotáhla jsem ji podrpsenku a projel mi látkou prst. Podrbala jsem se v podpaždí, udělala se mi tam díra jak tele, Na břiše se mi udělala džuzna sama od sebe. Pak jsem ještě zdvihla ruku, když jsem se pro něco natahovala a křuplo mi druhé podpaždí až někam do půlky boku. Takže jsem šla ze směny jak trhan a moha třičko hodit rovnou do koše :o))))

Dala jsem si budíka na 14 , ale akorát vedle mě spala Maruška po obědě a to ona pak hned vstává, když vstávají ostatní. A jelikož dnes vstávala v 5h tak jsem chtěla aby si oddáchla tak jsem ještě chvilku poležela, no poležela, usmula zas jak špalek. Ve 14:46 mě probudila krásná vystižná SMS od Báry „Jsem na sále“ tak celý den držíme pěsti a těšímě se na miminko :o))))) Pak jsem slupla oběd , naložili jsme Marušku na sáňky a jeli jsme za dědou na návštěvu do nemocnice. Já s Maruškou ještě zajela do pojištovny se odhlásit a pak jsme se u dědy vystřídali. Protože Maruška tam nesmí, nebo se to spíše nedoporučuje. A tak si jen mávali. Pak jsme se doma převlíkli a jeli ještě jednou k mému mudrovi na preventivní prohlídku. Maruška bavila celou čekárnu , jako obvykle. Byla tam paní na kontrole taky těsně před porodem. Maruška hned letěla za sestřičkou , že chce taky miminko :o)))) No byla na správným místě, to jooo, ale ten prvopočátek si musí vyjednat jinde :o))))

Cestou domů jsme si ještě stihli na kopečku před barákem zasáňkovat.




1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Nádherné fotky..a lidu, nebylo to striptýz tríčo?:-)))