čtvrtek 7. ledna 2010

7.1.2010 Máš umytej krček?

Tak jednou jsem publikovala projekt před půlnocí, a hned je o čem psát :o))) i když je to jen maličkost, pro mě milá. Maruška se koupala, bylo 8h , než by vylezla z vody bylo by půl 9 a to by mě nestihla uschnout hlava a jelikož chodím pěšky , tak by mě v tomhle počasí umrzla. Ta jsem to prubla s Maruškou, že si ji vedle ní v umyvadle rychle umeju. Prd…Maruška mě hned chytla za řetízek, lila na mě z kelímku vodu a ptala se mě „máš pořádně umytej krk? „ dobrý“ „umytej krček pořádně ? „ :o))))

Ráno pištěla že se maminka vrátila úplně stejně, jako když přišel Ježíšek. Jindra musel ještě znovu do práce a tak jsme se vydali na obchůzku pojištovna , Mudr, ani jeden tam nebyl a tak jsme se vydali k Jindrovi ač tam nebyl, prostě mrknout do mejla a za holakama. Po cestě jsme se stavili v DM protože jsem potřebovala balzám na rty z chození v tý ledárně mě kruté popraskala pusa a jelikož DM je při cestě a je tam obr parkoviště, a nají tam malé vozíky pro děti a balonky, tak to byla super volba :o))) No trvalo nám to ¾ hodiny…jsem si jen dovolila zkusit jeden levný sprej, abych měla do práce. Maruška v tu ránu na sebe stříkala že všech testerů na ručičku a pořád se očuchávala . No ženská….

Pak jsem si šla pro pár věci do bytu. V tý ledárně jsem byla naposled v sobotu odpoledne. Přišla jsme tam a záchod protýkal největším proudem :O((( ač mu nic nebylo a při stěhování jsme dávali nová střeva. A já nevím od kdy, odcházela jsem a vše bylo v pořádku, muselo někde něco prasknout :o( tak se teď klepu, klik mi toho tam zbytečně proteklo :O(((

Přitom v celým bytě netekla voda i když jsem zavřela jen přívod k záchodu. Záhada.

Do večera bylo coby dup a šup do práce…

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Voda je můj strašák, loni jsem doplácela 27000, myslla jsem že to se mnou šlehne...a letos to taky ještě bude asi hustý..než to stáhneme.