úterý 2. února 2010

2.2.2010 Poprvé v kabince..alias nové plavky

Ráno jsem si šla na hodinku dáchnout, než se všichni nasnídají. Maruška vstávala zase strašně brzo a pak že pojedeme k Jindrovi, Ale ten psal, že potřebuje zůstat doma, taťkovi nebylo akorát a Ťapina mu udělala něco s ramenem jak zabejčila. Tak jsem holt pokračovala. Když jsem vstala a najedla se, tak jsme vzali sáňky a šli s Maruškou do města shánět plavky. Naši malí zahraniční spoluobčané budou mít až za 14 dní, ale jelikož se Maruška teď nějak povyskočila bylo to akutní. Minulé plavání měla najednou vytlačená ramínka a po tom posledním, jak jsme plavali déle hlásila, že ji bolí kačena a chtěla se svlíkat na veřejnosti. „Prsa“ jí z nich teda začaly vylézat už po létě, ale nebyly korunky a teď to vyšlo tak akorát k první výplatě. Zkusili jsme sport a sehnaly krásný žabičkový dvoudílný z 370 na 180 zlevněné. Naše malá dáma si je zkoušela v kabince :o))))) Jestli jí nebudou padat spodky, když má větší číslo. Vzala jsme ji už 120tky až jí chvíli vydržej.V obchodě dostala lízátko a když odcházela že dveří tak povídala „tohle jsem nutně potřebovala „ :o)))))) Tak v neděli už bude frajeřit v nových. Ještě jsme stihli koupit pár maličkostí jež jsme potřebovali a šupajdili domů. Teda ještě s jednou rychlovkou zpět. Dáma si sundal v nějakém krámě rukavice no v tom, kde jsem jí koupila jeden párek do ruky a v nadšení sundala rukavice a nechala je tam dáma. Jsem pořád ve střehu a pořád málo , no. Doma se všem předváděla v plavkách ani je nechtěla sundat.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Být stále ve střehu je úděl matek..bude hůř:-( dej na rady zasloužilé matky.-)