středa 24. února 2010

24.2.2010 Nemocníček

Radši bych ležela s ní sama..chůdě moje nemocný... musím do práce :O(

Mamča mi volala v noci že Maruška má 39,4. Ráno jsme spolu znovu usnuli a probudila mě tim že mě poblinkala. Když jsem se vzbudila měla pořád horečku pak až 39,9.

Prospala celý den ale ve chvilce když byla vzhůru tak se sháněla po strejdovi a Ťapině. Po dlouhý době se nudím. Mamča nic nechce, Maruška spí, net nepoužitelnej a tohle stařičký PC zmákne jen Word.

Ráno jsem koupila Marušce Méďu Pusíka, Na konec měsíce a mé dvě stovky v peněžence prostě už dost, ale když je bobek nemocnej. Babička šla do města , že jí taky přinese maličkost a koupila 3 nádherné knížky v Levných knihách. Nemohla odolat úžasným zvířátkům…je to fajn, nebýt ostatních tak Maruška nemá skoro nic, já dělám co můžu, jen mě to občas mrzí, že jí nemůžu dát co bych chtěla a Maruška to vidí tak že ostatní jí pořád něco kupují a máma věčně říká, že tohle stojí moc korunek. Hlavně že jsme zdraví no, holt náš kočovný život přináší větší výdaje , ale hlavně že je klid a pohoda. Jen mě to občas prostě mrzí…

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Buď klidná..jak tě tak čtu..dáváš jí mnohem víc než krámy bez ceny...ona skromnost jí nebude na škodu..dnešní haranti nevědí co je střídmost...i na těch svých to vidím...naší śárině by stačila řtvrtka hraek co má apod.