pátek 26. února 2010

26.2.2010 Na zkoušku.... a první děsy



Nemužu si pomoct, musím dát 2.. Maruška držela Terezku za ručičku , přijde mi ten její pohled tak výstižný....



Maruška konečně v pohodě, myslím zdravotně. V noci měla děsy a nebylo jí možné zklidnit , Mamča s ní musela jí do ložnice. Měla poprvé zlý sen a brečela, že to pod peřinou jí kousne do nožičky. Prý nebyla k utišení a jí tam nebyla, byla jsem na noční :O( To byl prý hysterák :O( Pak to ráno vyprávěla všem , až prozradila co to bylo. Zdálo se jí že byl čistič z akvárka , taková ta příšerka co čistí sklo, tak velikej, a měl zuby a chtěl jí kousnout do nožiček. Celý den jsem průběžně vysvětlovala rozdíl mezi snem a skutečností , což u bylo trochu náročný,ale snad se povedlo, Nakonec se mi ji povedlo dostat i do její postele a ukázat , že pod peřinou opravdu nic není. Protože jak jsme se k ní přiblížili , začala hysterčit a utíkat. V poledne už v ní spala.

Abychom ji nikam nevláčeli po nemoci, dopoledene přišel Jindra aspoň na chvíli, taťka ho hodně zaukoloval a tak to chtěl udělat do víkendu abychom mohli být spolu. Maruška se na něj nalepila a povídala mu „buď tady s náma ještě chvilku“ „a příště vemeš Ťapinu“ no byla na něm nalepená kočička. Když odcházel, prosila ať ještě zůstane.. už aby byl víkend. Když tu Jindra byl vyměnil CD ve věži za nové od babičky, s básničkami a písničkami. Maruška tu tančila jak o život. Když Jindra odešel, šla mamča luxovat. A Maruška naštvaným hlasem pořád opakovala“ Nech toho, já to neslyšííím, nedělej zvuk“ si to pletla se slovem hluk :o)))) Potom jsme si s Maruškou četli až do běda. Pak jsem šla zas dát kousek spánku a přijela Bára s Terezkou. To bylo zas radosti. Maruška je prostě miminkovej maniak.Ukazovala Terezce i dinosaury co jí přivezla Bára a Terezka se usmívala. Že by už další náznak pro dalšího dinomaniaka? :o))))) Pak přišla na kafčo Lenka. Večer na dobrovolně povinnou šestou noční.

0 komentářů: