čtvrtek 28. ledna 2010

28.1.2010 STK


Po práci jsem vzala Marušku a jeli jsme s Ferdou na STK. Myslela jsem že při čekání si tam něco pocvakuj. úplně vidím, jak jsme tam byli před 2 lety. Maruška akorát chodila první měsíc a batolila se po parkovišti :o)))) Místo focení jsme byli zalezlé v autě, protože opět byla ohromná chumelenice. Ferda má jedinou chybičku, no na to, že mu je letos 16 to jde, ty jediný chybičky jsem se bála, ale nesouvisí s technikou , ale prošli jsme, všechno závisí na dané situaci. Marušce se tam moc líbilo, mě teda né, udělali mi čáru přes rozpočet, jsem myslela , že mi s usmolené 1000 něco zbyde a já musela ještě sáhnout do zbytku co jsem měla do konce měsíce. Neb technická nestála o trošku víc ale rovnou pomalu o 300. Tak mě zbyla na víkendovém nákup 50koruna :o)))) Vaří mrazák a na chleba a zeleninu do polívky to stačilo. Marušce jsem už svačinky mléčné nakoupila den předem. Příští měsíc už bude líp, i když se budeme krotit , když jsme zvyklý a musím něco našetřit do rezervy, ten leden mě dal zabrat příjem pár halířků a výdaje standardní, ty už snížit nejdou plus baterka a technická :O(((( Maruška venku po technické hlásila, při pohledu na budovu „máme stejný“ a ukazovala na červenou a zelenou známku. No šak je to jenom dobře :o)))) ale vyfotit se to nedalo, z nebe padaly snad hotoví sněhuláci. Na parkovišti u baráku jsme zapadli, chtěla jsem to dorovnata a prohrabala se na čistej led co byl pod sněhem. Dobu jsem vytláčela sama až mi pak pomohl jeden chlápek. Mám teď trochu přihnutý pastový křídlo, no ale čekat do jara se mi nechtělo.

Pak jsme jeli rovnou k Jindrovi.Maruška už tam chtěla spát. Pak poprvé brečela,že jdu do práce. Slzy jak hráchy a „mě se bude stýskat“ vysvětlila jsem jí, že tam musím aby byla korunky. Ona na to „na Kukačku?“ Já že ano a tak jsme si slíbili, že až bude po výplatě, že půjdeme koupit kukačku. Mrkla jsem chvíli net a vyhrnula hlavně sníh u nás doma před barákem, byla tam vrstva pořádná. K Autu jsme to vzali oklikou , abychom se ještě prošli venku. Marušku jsem nazvala „hrabač závějový“ vrhala se do všech závějí s velkým nadšením a hrabala do jejich hloubě :o)))) měla sníh všude.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Chudák malá, doufám, že ten příjem pocítíte...