pátek 5. února 2010

5.2.2010 Návštěva a stejskání

Vždycky opěvované páteční ráno nebylo to poslední, čekala mě ještě dobrovolně povinná mimořádka. Chtěli jsme dát aspoň dopolední kafčo s Jindrou teda u našich, abych se stihal vyspat, jenže telefon zablbnul a SMS nedošla. Těsně před obědem dorazila naše milovaná návštěva ze Sokolova. Miluju služební cesty, protože díky mim se sem dostanou z takové dálky velmi často byť jen na kafčo. Maruška dostala čelenku a dělala ze všech princeznu :o)))) Mám mnohem hezčí a srdečnější fotky, ale nemůžu no, oni se moc neradi fotí a pak by se báli a to já radši když zas přijedou beze strachu :o)))) Tomáš to měl tentokrát na dýl a tak jsme se vážně užili, i když celý víkend je celý víkend no :o) Když mi teda Helena dávala pusu, Maruška se plala „máš ráda maminku „ :o))))) snad 5 krát povídala, „není tu strejda! „Chybí tu strejda můj“ ono se kočičce už tak stýská . Ke konci už byla protivná, dokonce je posílala domů a zároveň si vyjednávala, že přijede. Co jsme u našich vstává po 6 hodině , aby si ji užili tak v poledne nespala a večer měla zvýšenou teplotu. Když odjeli šla jsem se ještě dospat. Na mimořádku se mu vůbec nechtělo, i když to byla nejlepší směna, ty víkendy mají něco do sebe, takový zvláštní větší klid…i když doma je líp. Ale udělám nařízené dokud je zima a dokud mám hlídání, Jsem ráda za hlídání 5 dní v týdnu a víc nechci zatěžovat.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

To musíte..dobrovolně povinně???