neděle 28. března 2010

28.3.2010 den druhý

škoda tý useklý brady, momneka no ....


Škoda že nám neříkali pane :o))))
ale jen pro ten pocit si je ošahat :o))))

Ráno jsme po kafču jeli na jarmark. Celý den bylo líp než včera a když jsme měli bourat stan tak lilo, jak naschvál. Jen co jsme ho složili tak přestalo :o)))) Nabušili jsme holt mokrej stan do auta a jeli domů . V Lomnici jsem si ještě dali kafčo, dostali jsme na poslední chvíli odměnu, teplou medovinu , tu fakt m§žu když je akurátní a ne přeslazenej cecek. Tu vylejt, to aby radši blaflo Národní divadlo :o)))) tak jsme u kafča preventivně ještě dealkoholizovala,. Já nepiju nikdy natož před řízením, doba byla dlouhá po tý chuťovce, ale stejnak mi to nedá a radši posedím dýl, na tohle jsme zodpovědnej srab :o))))

Mamče bylo celý víken jak naschvál zle a já nemohla být s Maruškou. Jindra povinně dle rozhodnutí jakéhosi …. Boural boudu která neměla existovat do 1.4. a v baráku jinak samí duchodci. Tak si Marušku vzal jen co mohl, čímž mamče strašně ulevil. Čekali na mě doma . Maruška byla tak zažraná do filmu, že mě ani nevítala a když přišla na to, že jsem přijela, tak první věta byla „co seš mi přivezla“ dostala pořádnou pomlázku, marcipánovýho zajíčka a lásku největší , dřevěnýho Ferdu Mravence. Pořád se sháněla, proč jsme jí nekoupila ještě brouka pytlíka a Čmuchálka. Od té hodiny s námi dělá Ferda všechno. Při koupání musí čekat poblíž, večer čte pohádky. Udělala jsme to jednou a teď musím furt, já už pohádky číst nesmím, musí Ferda, skotačí u toho po knížce :o))))

0 komentářů: