úterý 13. dubna 2010

13.4.2010 Na kuk do školky a spadlá rybička




Marušku po probuzení čekal ráno smutný údiv. „Jé ona spadla“ myslela červenou závojnatku kterou měla tak ráda a ona v noci chcípla. Byla už poslední , jiných rybiček je tam mraky, ale Maruška milovala tu červenou, mamča taky miluje závojnatky, nikdy u nás nechyběly. Já ještě pomohla mamče a Marušky ve chvíli, kdy jsem byla ve sklepě pro pračku spáchala akci zet. Ryba zřejmě akorát vyplavala na hladinu , protože u akvárka byla židle a Maruška držela chcíplou rybu a nesla ji do záchoda, pak za ví spláchla :o)))) rybářská praxe se už projevuje. Tak jsme umyli ručičky, ustrojili dračici a šli poprvé do školky, k zápisu. Až jsem se divila, že Marušce se otamtud chtělo a ono jí seplo až venku a z hřiště jsem ji nemohla dostat, musela si všechno vyzkoušet. Já ji honila po hřišti a pořád se ozývalo, tady jsem ještě nebyla a ještě naposledy :o)))))) Nakonec se mi ji k autu nahnat podařilo. Zajeli jsme na žádaný nákup a nakonec vybyla chvilka a tak jsem dostala nápad. Zajeli jsme do zverimexu a Maruška si koupila 2 závojnatky. Teda protočili se mi panenky, kupovávali jsme je za 50, ne že bych to chtěla řešit veřejně,ale já chci napsat, jak Maruška neskutečně přesně odvozuje. Ptala jsem se prodavačky. Jestli nemívaj levnější. Že jsme je kupovávali levněji. A ona že ne, že maj jinýho dodavatele. No i přes tu cenu jsme koupila 2 za ty rozzářený očička, po ránu smutný že rybička umřela to stálo. Zas teď ušetřím na sladkostech, než zlikvidujem košík koledy. Maruška nadšemě vletěla k akvárkům, a hlásila prodavačce. „My jdem koupit tuhle rybičku, nutně ji potřebujem“ :o))))) Očička jí svítila. Vzala jsem 2, naše akvárka mají každé 150 litrů, takže i ty 2 jsou jak prd,ale aspoň :o)))) Takže investice do dvou rybiček a výsledek, zářící dětská očka. Maruška má zas co krmit, ona se o ně stará každý den.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

To je fajn, že má maru radost..kam jsi jí nakonec zapsala?