pondělí 19. dubna 2010

19.4.2010 Pidi pidi prochajda

Odpoledne jsme si malovali. Kačenu co dostala omalovánku na plavču. Spolu jsme ji krásně vybarvili. Pak chtěla Maruška malovat sama… miluje černou. Celou kačenu přetřela na černo , když ji vzala přes oči, tak hlásila že nevidí :o))) Pak ji roztrhala. Ve vodovkách máme všechny barvy tak postejnu , jen v černý už je ďolík :o)))))




Ranní. Cestu z práce jsem měla ulehčenou o to, že mě u fabriky vyzvedla Barunka. Jeli s Terezkou na plavčo a ještě čekali na píchnutí náušniček. Tak u nás chvíli pobyly holky. Pak jsme jeli pro Jindru.Dnes jsme vzali kýbl a vypucovali hrob na hřbitově a dali tam čerstvé arcisky. Já zapálila svíčku strejčkovi a tetě a malou procházkou okolo dlouhé hřbitovní zdi jsme šli domů. Dali kafčo, spáchali večeři a byl večer. Maruška ses mě před spaním ptala jak se jmenuje Kaplický. Odpověděla jsem jí že Václav a ptala jsem se jí , kde na to přišla a ona že v televizi. Takže my už neřešíme krtka apod. ale architekty :o)))))

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Lidu, myslím, že je jan:-) ale Maru má postřeh...