sobota 22. května 2010

22.5.2010 Uspáváme sluníčko










Jelikož jsem měla uvařeno od čt. Tak jsme mohli začít stěhovat už dopoledne.Přestěhovali jsme 2 skříňky, hlavně tu Maruščinu, ač je byt zařízený do předsíně se krásně vešla a pobrala jsem veškerý Marušciny věci bylo jich 3 banánovky a 3 velký tašky. Ale jsou to ty co jí už nejsou a ty co jí teprv budou. Jindra pak šel před polednem pro salám k večeři na tousty já na něj zapomněla. Tak jsem to malinko zprůchodnila a šla zatím ohřívat oběd. Když jsem lezla do lednicky, tak velkej reprák, který na ní stále stojí mi křápnul na hlavu. Až se rozlít, já po pozdějším zjištění na hlavě šlic tak 12 cm a krve jak z vola. Ručník nadojeném krví, i když to nebylo hluboký na hlavě je prostě moře vlásečnic, kvůli výživě vlasových kořínků. Takže se tempo zbrzdilo. Po obědě mě zlatíčka nechali spát chvilenku dýl s brutálně bolavou lebkou stejně pořádně nešlo dělat nic, ohnou se šílený. Jindra pak odpoledne koukal na hokej. Maruška pomáhala, já třídila Maruščino oblečení a rovnala do její skříňky. U toho jsem se teda stihla i kochat chvílema. V podvečer jsme zajeli pro babičky do Ohavče. A pak tam jeli ještě jednou , páč mamča při trhání kytek na poslední chvíli ztratila mobil. Jeden se jí povedlo utopit, když přišla průtž , a dnes jich bylo několik. Takže stařičká nokie 3410 vysychá a pro druhý, který máme kvůli volání mezi sebou , ten jsme byli hledat,ležel pod pivoňkou. Taky dědeček,ale dobrej. Díky opožděnému návratu jsme stihli nádhernej západ. Maruška koukala , jak šlo spát sluníčko a veřte nevěřte, ona pak venku byla jako myška, aby ho nevzbudila.

2 komentářů:

Andrea řekl(a)...

tak a´t už to máte za sebou, lidu..

Hanka řekl(a)...

Ty západovky jsou nádherné.