středa 5. května 2010

5.5.2010 Půldenní teplota


Je středa odpolední my měli jít na cvíčo. Jenže Maruška už k ránu spala přitulená a do 8 hodin . Bylo jasno.Měla 38.6 nějakej několikahodinovej návrat teploty. Prtože ve 4 ráno jsme byli na nočníku a ještě ji neměla. Dala jsme ji sirup, naložila do auta a přejeli jsme k Jindrovi. Já tam honila resty a Maruška koukala na pohádky. U našich bych nic neudělala abez Maršky bych zase nevydržela. Na oběd už jsme přijeli bez teploty a odpoledne už se jí nevrátíla. Ještě jsme stihli spoustu kravin s vystřelovací zmrzlinou , co včera Maruška dostala od tety Jiřinky. Jednou mě dokonce zastřelila úplně plácla jsme sebou na zem a Maruška všude nahlásila „ ona mi maminka upadla“ když už mě vážně nemohla „vzbudit“ začala trochu natahovat. Poradili, jí že mě má vzbudit pusinkou, dostala jsme jich snad milon, to bylo radosti. Ale jen co jsme stála na nohách už mě zkoušela zastřelit znova a hulákala „upadni“ :o))))) Občas si to spletla a místo ruce vzhůru hulákala „vzhůru nohama“ :DDDDDDDDDDDDDDDDD

0 komentářů: