středa 16. června 2010

16.6.2010 Hospodáři



Středa po půli června a rok se láme k velkým prázdninám. Tak jsme si nebyla jistá, zda je ještě cvičení. Minulou středu při odpolku jsme byli fotit Marečka a tu před tím, Maruška měla tu půldenní teplotu. Tak jsme se radši byla zeptat soudedky, zda cvičení ještě je, nebo už předprázdninově skončilo. Tam jsme zjistila, že už vážně není. Tak jsme jeli do Ohavče. Mamča potřebovala pomoct. Byly tam třeba sebrat jahody a zalít a mamča nevěděla , komu by řekla odpoledne. Jindra dělá celý týden 12ctky a je od srazu nachlazenej . Tak jsme místo práce jeli píchnout mamče. Tak jsme se aspoň pořádně vyvětraly a Maruška jásala. Nadevším. Na dvorku je ohromnej plac sedmikrásek, Maruška byla v tranzu že tam je „hoooodně kytiček“ nebude ona po babičce? :o))))) o kousek dál byl plácek, že tam byly sedmikrásky jen na ploše tak 10krát 10cm. To smutně krčilaramínky že tam je málo kytiček. Nadšeně krmila kocourka a trhala jahody a vejskala že „jsou moooooc dobrý „ :o)))) Tak jsme se dnes užívaly na vzduchu.

Doma jsme konečně rozbalila balík co jsem vyhrála na Aukru. Při noční jsme u našich takřka krom chvilenky nebyla, o víkendu na srazu a při odpolední každý den něco. Pán byl moc milý, jednání rychlé, v mejlu mám tenhle blog v podpisu a on mi psal, že se přítelkyni líbí mě fotky a Maruška. Jen na to rozbalení balíku došlo až za týden a půl no … ach ten čas . A zírala jsem … z balíku od rámu na nás vypadla ještě plyšová ryba. Maruška se do mí hned zamilovala. Na to, že děláte radost Marušce i mě, na to jsme si už zvykla holky zlatý, znáte náš příběh, jak jsme si prošli peklem do ráje. Že jsme bojovali s financema, kvůli tomu lumpovi (velni slušně řečeno) a teď jako samoživitelka. Protože situace je složitá a na společnou domácnost to hned tak nevypadá, takže rozpočet společnej ještě dlouho nebude.Nemůže za to míra lásky, té je z naší strany moooře, ale stav pracovního trhu a jistot a mé neodvahy změnit práci , kdy kvůli třísměnnému provozu nás obou prostě musíme být kvůli hlídání Marušky v týdnu u našich. Vás holky chápu a za každý kousek oblečení po dětech a maličkosti pro Marušku s celého srdce děkujem. Ale tenhle pán( nebojeho přítelkyně) mě rozbrečel znova. Já u něj vydražím díky štěstí nádherný rám, za pár šupů a v balíku najdu ještě krásnou hračku pro Marušku . Jež znají jen z fotek a pokud se začetli do pár řádek , září z nich myslím už jen a jen pohoda, něco bylo dřív …Lidi jsou prostě úžasný…děkujem všem.

0 komentářů: