středa 23. června 2010

23.6.2010 miluju meloun








Maruška má prostě radost i z melouna :o))))


Ve vaně blbnem každý den ať žijou bubliny...


Mamča s Maruškou za mnou přišly naproti do Penny, kupuju tam cestou z práce Marušce vždy maličkost, dnes kostíky.Když se Marušky vyřitila zpoza regálů s výkřikem „mamina moje, maminkoooo“ je to to neúžasnější co můžu kdy slyšet. Je úžasný bejt máma. Cestou dom jsme dělaly hovadiny, v rámci sil.

Dnes jsme jeli do Ohavče zalívat a sklidit jahody. Přiznávám se, že jsem z původních 20 minut odpadla na 40. O Marušku bylo postaráno a já usínala v autě i se stočenými okýnky tak jsme si jet do neprubla. Nějakej stav vyčerpání. Pak jsme dali kafčo, asi nemělo cenu jezdit domů a plencat benzín, tak jsme holt pomohli a Mamča celkem pospíchala, abychom ještě něco stíhli. Nakonec jsme čekali na babičku, no co už, dnes jsme už nic nevytrhli. Já pak v podvečer zajela s Maruškou na nákup, dokud byla akce na to, co jsme potřebovali. Vzala jsem zrovna víkendovej a bylo. Ještě do drogérky a dom. Maruška si zas nadšeně nesla domů DM balonek.

0 komentářů: