pátek 25. června 2010

25.6.2010 hip hip páátek






Konečně pátek, jsme druhý den na jiné lince,pitomý pohyby pro mý bolavý ruce a mě můžou upadnout u samého zadku. Přemistujeme sek Jindrovi. Ještě jsme šli odpoledne na zmrzku, a koupit rohlíky a olej. Jindra byl po noční chytat a dovezl kapra. Bolí mě všechno a jsem šťastná že je po 2 dnech zas vidíme a že je víííkend.


2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Hezký den. Máte moc krásný blog a nádherné fotečky :). Mohla bych jse zeptat v čem upravujete fotky, spíše kde je orámečkováváte.
Já nejčastěi používám Photo Filtr a Gimp. Tam tak hezké nejsou.Díky moc Eliška

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

krásný den, a děkuju fotky upravuju asi ve 3 programech, jak s co šikne, ale konkrétně rámečky dělám v Zoneru , verze home je leckdy k máni zadarmo. Jestli chcete poradit víc napište mi na Ludmila.Orvosova@seznam.cz v komentech se vám to bude špatně dohledávat. :o)