čtvrtek 3. června 2010

3.6.2010 Boží tělo












Je čtvrtek. Po cestě z práce jsem udělala nákup. Pak oběd a na hodinku k Jindrovi, aspoň jsem vyložila nákup a dali jsme si rychlý kafčo. Na 5 hodinu jsme měli být zpět, dnes bylo v Ostružně boží tělo. Maruška už jde počtvrté za družičku, už se těšila, že bude házet kytičky a sháněla se , kde má košík. A já zas fotit, jako už asi 7 let, vynechala jsem jen jednou, vyšla mi odpolední. Jinak jsem už takový profláklý fotograf místní farnosti. Na fotky se každý těší. Letos jsme bojovala s bleskem, ještě se s ním učím a v kostele jsou abnormální podmínky a s exterňákem je to trochu jináč. Jenže co vyjde nevím, moc pokusu jsem neměla, jednomu pánovi vadilo, že při focení bleskám. By mě zajímalo jak by to v tmavém kostele vyfotil on bez blesku. :O(((((( Fakt mě nakrk brutálně, ale vysvětlujte něco někomu když je ticho ani ne „jak“ v kostele. Chtěla bych vidět jak na jeden pokus, bez blesku, bude mít krásně vyfocené družičky, žádná nebude žádnou překrývat a budou se koukat jakš tak dopředu.Všechny a že jich bylo…:O(((((Škoda fotek, které nejsou, protože všem holčičkám to neskutečně slušelo. Maruška byla hodná, házela nadšeně kytičky, pro které jsem se stavili v Ohavči. Otrhali jsme ji zbylé pivoňky (teta byla rychlejší) kopretiny, macešky i jakési skalničky, jích byl flák a měli drobné bílé kvítky. Aby slečna měla co házet, stejnak spousta byla pomlácená od krup před týdnem. Venku jsem aspoň něco nafotila, jen to šlo hůř kvůli lidem a byla tma, hnal se déšť. Maruška v autě pronesla užasnou zkomoleninu , že byla BALETNICE zkomoleniny si užívám, Maruška jich fakt vyprodukuje málo. Cestou domů jsme sestavili v Kaufu, měli v akci jahody a všichni si dali k večeři krupičnou kaši s jahodama,to bylo bááájo.


Větší výber fotek TADY

V Jičínském deníku s mým výběrem fotek TADY

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

no jo..vždycky jsou lidi, co nakrknou, Lidu..ani nevím, co je boží tělo...