pondělí 7. června 2010

7.6.2010 modrý pondělí



Asi divný barvy, ale ono to pole v podvečer takový namodralý bylo...

Jindra má dnes narozeniny a jel ráno na ryby. Já po 3 a půl hodinách spánku spala 4 , protože jsme ráno zaspaly. Místo v 7 s budíkem, jsem se probudila v 7.35 bez budíka a to v 8.00 máme být už namočený v bazénu. Ale Maruška spolupracovala a stihli jsme to. Dokonce jsme se ještě vracela pro žábu , protože Maruška bez ní nemůže žít. Na plavání si opět žila svým životem. Pokud není ve velkým bazénu tak bude prostě pořád pod vodou a plavat nebude.

Pak jsme se stavili na nákupu pro krokety, páč jsem vařila sváteční mňamkovej oběd. Když nepijem,tak ať si aspoň užijou chuťové buňky. Na ferovku jsme se „přežrali“ pak jsme zalehli, Jindra však musel na chvíli odjet a Maruška zrovna chtěla pohádku,m to co byla v DVD né, že chce Sněhurku, když jsem dala Sněhurku tak zas tu co tam byla , zase kručení, kakao, pití, odměnu ač nebylo za co :o))) Takže se plánované natažení poledního spánkupřed noční nekonalo. Až se vrátil Jindra tak aspoň chvilku navíc. Pak jsme hned vystartovali do Ohavče, kde už byly obě babičky a upekli Jindrovi taky Jahodový dort, že máme dojet na kafčo. Tak jsme chvíli pobyli venku a už byl čas jet do práce. Maruška mi řekla ošklivě, už mám fakt okno jak to bylo přesně něco že jsem příšerná obluda. Jako vždycky se jí řeklo, že tohle se neříká, že se má mamince omluvit. Vyskočil v ní Petr. To jeho zabejčení a se zlým výrazem se omluvit odmítala a ještě dodala, že mě nemá ráda. Po poslední výzvě o omluvu . která nedošla výsledku ji mamča ohnula přes koleno a dostala. Bylo mě do breku jak dokáže být zlá a bez pusinky na cestu se mi vážně špatně pracovalo :O(


1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Mám dojem..že to nemusí být petr..je to období..a taky nemůže být jen zlatá..brečím často..děti jsou někdy dost zlý..už o tom něco vím.