úterý 20. července 2010

20.7.2010 Boj o budoucnost a poprvé v kině




Jindra se šel dnes zeptat na jinou práci, aby byla bez těch šilených nervů s většíma jistotama a klidem. Nakonec by ty nejistoty byly zas úplně někde jinde , ale snaha se cení . vezli jsme ho ráno do místního podniku , aby nemusel do garáže pro auto. Byla to docela komedie. Jeho by vzali hned , už ho cpali do montérek a měl jít na odpolední, chlapíkovi z pracáku že dají vědět a starší pán co podával vizitku ať si opíší na něho telefon , že na to nevidí chtěl jít na kontrolu…..:ODDDDD Pozvali si je na 9 h a Jindra mi pak psal, že se jim budou věnovat až za 75minut, že mají poradu…he tak jsme s Maruškou zatím zašli nakoupit, mamča má seklý záda a strčila mi do ruky seznam, kdybychom to všechno stihli. A tak jsme udělali mamče velkej nákup a zašli se i poptat do elektra, něco tam chci od Ježíška, tak se poinformovat, než propustěj Jindru. Akorát nám to vyšlo a tak jsme ještě stihli malé kafčo pak jsem dala po obědě necelé 3 hodinky spánku a vyrazila s Maruškou do kina, byl to jedinej použitelnéj termín a fakt vyrazila.. taťka měl být už doma s ní hodinu a pořád nikde nebyli. Já sotva stála na nohách ale věděla jsem že Maruška Shreka miluje, že to v tom kině poprvé fakt odsedí a nebude se bát . Byla jsem strašně unavená, ale chtěla jsem s tím mým andílkem jít. Vynahradit ty stěhovací víkendy. Moc často se to provozovat nedá,a tohle byl Marušku top film…. Přišli s dědou ve čtvrt na 6, Maruška ťapala bosky z města, on jí vždycky nechá jít naboso a ona má nohy jak kominík, Já ji nazula boty a letěli jsme , ono to v botách vidět nebude 15 minut do začátku filmu. Připotat dítko, zaparkovat do mini díry v miniprostoru, koupit lístky a do sálu jsme vešli, když zhasílali, dalo nám to na minutu přesně.Maruška seděla jak přibytá Celou dobu, nadšená že je vozí drak a pak už ani nedutala …..seděla jak přilepená a šimrala mě kurnama, No nadšenííí. Já pak dala asi hodinku spánku. Maruška stihla otočit a byla na babičku zlá, chytnul jí nějakej rapl a že ji nemá ráda, to mě moc sil do práce nepřidalo….

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

je ještě malá..kočička.děti to mají...