čtvrtek 22. července 2010

22.7.2010 Moje ujetý přání....


Ve čtvrtek jsem vezla osazenstvo do Ohavče. Marušla byla ráno úžasná, na chvíli jsme si lehla než se to tam nasnídá a pobalí a ona vstala , vlezla si ke mně na gauč a pusinkovala mě, dlouho a něžně a říkala jak je dobře, že jsem se vrátila z práce. Miláček…

Konec týdne.a tak jsme vezli babičky na ves. Jeli jsme i s Jindrou a uzili si dopoledne u kávy…no ono zas tak moc času nezbývalo, než se to všechno pobalilo a přemístilo. Pak jsme ho hodila domů a šla zaplatit složenky. Chvíli jsme mrkla na holky , protože oběd už jsme nestíhala a při poledním spánku nechtěla rušit, protože jsem nevěděla, jestli se dostanu do baráku. Když jsem chtěla jet, nemohla jsem najít klíče do auta, prostě v tom polospánku jse je píchla o chlup vedle a neviděla. Pomáhali mě to řešit z potřební služby od Krejčíků, no príma sousedi . Šak pamatujete na Dařbujána.. jsem si tam skoro vyjednala tričko. Mají super firemní, má ho Jindrův taťka, s nápisem „Když do země, tak ode mě“ a já ho strašně chci no ne nadarmo Barbarkaaa nooo :o)))) a tak sem přijela spát dost pozdě, byla tam Jitka, a tak jsme prohodili pár slov a já pak odpadla. Jen párkrát mě budila Maruška, přinesla ,mě hlavičky afrikánů otrhaný až do postele, že mi nese kytičku zlatíčko, a že mám vstávat.. no to bych byla v noci mrtvá :O(((( Vylezla jsem po pár hodinách spánku. Maruška čekala zrovna nadšeně zrzavý slimáky na nudle. Že jsou zlobivý a žerou nám kytičky,a kdyby jen ty….

0 komentářů: