úterý 27. července 2010

27.7.2010 báječná rodina číslo 2 :o)







Ťapina píchlá vosou aneb pitbul na jeden den....





To by jste nevěděli.. to je hlídaci vyvržená žába....









den dovči druhej. Ráno jsme spolu mrkli na pohádku, domluvili si on-line i telefonem odpoledne a šli stěhovat. Maruška nadšeně pomáhala, vzala si velkou krabici, do ní dala hračky, jež si chtěla vzít s sebou a nesla ji do bytu, chvílema za ní nebyla skoro vidět. Pak si krásně hrála a já balila. Pustila se do hraček, jež tam měla, u každého plyšáka, se mě ptala od koho je má….má jich spoustu, od táty ani jednoho.Když jsem jmenovala mě, tak mě hned šla dát pusinku a děkovala jako by to bylo teď, ona je prostě zlatíčko…Hlásím dobrou zprávu v bytě už začíná být ozvěna. Pak jsme šli vařit oběd, Maruška si nabrala asi 6 velkých plyšáků, nechtěla si jich vzít míň, já ji nemohla pomoct, nesla jsem do auta stolek a obr krabici, celou cestu je sbírala,nebyla za nima pomalu vidět. Když už jsem měla volné ruce a že dojdem domů a já ji na pavlači blejsnu, tak je naházela do kufru, že si je veme k babičce. Tak mám prd. Pak jsem šla vařit, myslela jsme že mi Maruška pomůže.

Maruška mi povídá, že chce pustit Shreka. Povídám jí, jestli mě nechce pomoct vařit, ona na to, že má na práci Shreka.ríkám jí, že Shrek je zábava a ta je po práci. Tak mi povídá . Víš co tak ty budeš pracovat oběd a já budu mít zábavu Shreka. :o)

No nakonec přiběhla ve chvíli, kdy jsem válela knedlíky a stihla se totálně dvakrát zprasit. Když míchala už umíchaný těsto a pak chtěla umet a pak dělat kuličky :o))) dařilo se jí,ale musel jsme ji znova umet. Pak jsem s ní bojovala při uspávání. Když jsme se vzbudili, sedli jsme do auta a jeli do Lomnice na kafčo. Dřív bylo pořád a teď jsme se u kafe nesešli už od vánoc v klidu, pokud nepočítám Jarmark a Pecku. Bylo to srašně fajnééé. Moce celá adoprovaná rodinka se sešla , táta, pak ségra z práce, kde je druhej den, aneb léta školní skončila a pak brácha dorazil a byla pohodááá . Pak jsme hodili bráchu domů a s Maruškou krmili kozy,on má pravou a levou, no brácha. Maruška vůbec nechtěla domů, v sedačce se propínala a měla histerickej brek. Já pořád říkám že ta moje druhá rodinka je fajnááá. Místo Ťapiny jsme si vezli domů pitbula. Píchla ji vosa a ona měla čumák nateklej jak konev,fakt vypadala jako pitbul, ale byla v pohodě, řádila. V Jičíně další histericej řev od Marušky, ona nechtěla aby Jindra odjel k taťkovi. Dobívala se do auta a ječela, prohýbala se.On pospíchla na fotbal a Marušku nebylo možné vyrvat z auta. Chtěla být s ním a s Ťapinou. Povedlo se mi ji rozptýlit až když odjeli. Bylo sice osm večer, ale ještě jsme šli ke hřbitovu na hříště. Maruška si ještě pohrála na písku, prostě dovolenkový klid a pohoda, Domů se jí nechtělo.

Večer zas rozdávala zvířátkům lístky do kina, chtěla jít ještě. Řekla jsem jí, že musíme koupit nový, že tahle už neplatěj a tak je rozdávala. Narovnala si na stůl zvířátka a pak pod ně podšoupávala lístky z kina :o)))) že půjdou na Shreka :o))))



0 komentářů: