pondělí 28. června 2010

28.6.2010 Nákupčí


Noční byla šílená. Při přichodu do vytopené fabriky mě přepadla žízeň v sobobaru nebyly bubliny, tak jsme natočila z kohoutu vedle, bylo to teplý jak ch…. jinak se to napsat nedá a chuť taky příšerná. To jsme zjistila po nouzovém loku a do 4 do rána mě bylo zlléé, zle a zléé. Udržet se ma bldlajících nohách bylo fakt něco :O( Od 4 do 6 mě zas příšerně bolely nohy, chytaly mě křeče do palců a než jsme dolezla domů to bylo něco. Ani jsem ráno na tu hodinku než to doma povstává a nasnídá se to nemohla usmout, jaký mě v nic běhali kousací mravenci. Takže jsme jen tak debatili u kafe. Pohrávali s Maruškou na víc jsem se nezmohla. Cestou dom, jsme aspoň zmákli nákup pro mamču. Do večera jsem pak byla KO. Ale vstával dřív a řádili jsme s Maruškou ve vaně. To vedro je šílený, No než jsem došla do práce, stejně jsem se koupala ve svém potu zas.

Cestou do práce mě zastavila slečna říkal, mí že jsem to určitě já, co mám dceru Marušku, povídala, mi že nás viděla, že je to moc hezká holčička. To nejde ovlivnit, prostě hrdost se dmula.

0 komentářů: