pátek 9. července 2010

9.7.2010 zas na plný kule...


Ráno jsme udělali hromadu věcí. Protože Jindra včera zmáknul Marušku ač šel ráno do práce,tak jsem mohla vstávat doma. My jsme toho stihli, Přenést mikrovlnku.. tak jsem si u toho nějak vzpomněla jak ji dostala janička s Tomem před 20 lety jako svatební dar od tety Judity, jak mám ji nahoře v pokoji předváděli a ohřívali svíčkovou od včera, většina z nás ji viděla poprvé… vidím to naprosto živě tu krásnou chvíli, ne kvůli mikrovlnce,i když možná díky ní to tak utkvělo, ale to jak jsme byli všichni spolu. Že žil ještě strejda Honza a teta Judita. Jindrovu mikrovlnku jsme odnesli do auta, ještě zmákli naložit jednu skříňku .Dojet nakrmit papoušky k našim. Zvládnout víkendovém nákup a dojet dolhavše odevzdat Marušku na hlídání. Měli uvařený tvarohový knedlíky s čerstvejma jahodama pomačkanejma. Maruška seděla u stolu, hubička se jí otvírala , div ji neruply panty . ani oči neotevřela a nechala si to do sebe sázet jak do pece. Snad nikdy nejedla líp :o)))) Já byla tak sedřená že se mi nechtělo měnit objektiv, ale fakt jsme se nasmáli. To byli ty maříkovský knedlíky co šly až do ledvin. Pak jsem ji ostříkala na zahrádce hadicí protože se stihla zmastit, měla z toho prču. Pak šla chrupkat, já do práce a odpoledne si ji vzal Jindra. Odvezli tetu Marii do Ostružna a zase ji vyzvedli. Večer Maruška blinka, asi byla moc na sluníčku, protože jinak byla jak drak, dokonce na mě počkala , než se vrátím z práce a pak mě málem upusinkovala.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

no jo..taky jse ráda četla káju Maříka..naše Šárče takhle nefutruje..s jídlem zlobí:-)