středa 25. srpna 2010

25.9.2010 červenáááááá


Dnes je Ti přesně 3 roky a tří čtvrtě.....

Dnes jsem se konečně dokopala k nějaký akci. Tělo začínáí zas ďabek fungovat. Jindra šel na 6hodinu k taťkovi se koukat na fotbal. Já chtěla dát do kupy ledničku, zase se zbláznila a já skončila u jejího odmražování. Ještě jsem pak pokrájela hromadu zeleniny na šopák. Maruška v pokoji zase malovala vodovkama, ale nasmála jsme se. Krájela jsme v kuchyni a slyším.

M: Jakou barvu má ptáček?

Já: třeba modrou, zelenou..

M: Jaké má křidélko?

Já: třeba hnědé

M: Jaký má zobáček?

Já: třeba žlutý , červený

M: výborně, jakou barvu má myška?

Já: Šedou

M:Jaký má čumáček?

Já: červený

M: výborně! Jakou má pusinku?

Já: červenou

Jásot.. a takhle dokola,

Když jsem přišla po tom co jsem dokrájela zeleninu a umyla nádobí , tak jsem našla 3 obrázky v omalovánce přetřený jak jinak, než na červeno. :ODDDD

Než jsme jeli tak při uklízení Maruška rozsypala pastelky a začala hudrovat.

„Kdo má pořád uklízet ten bordel“ kde to asi slyšela…..

Vzali jsme k našim Mačuščiny peřiny z bytu, fotka je nouzovka, už skoro za tmy na dvoře, tak šumáček, no.

0 komentářů: