čtvrtek 5. srpna 2010

5.8.2010 Loučení proti vůli......

Pitomý čísla...






Tahle je pro Bohouše. Dozrál čas.. bohužel o pár let dřív než měl... :O((((


5.8.2010

Ač jsem vybalovala a třídila do noci abychom mohli dopoledne stěhovat, padla na nás z toho cestování a vejletování tak šílená únava, že jsme se nezmohli takřka na nic. Dopoledne jsem jen nechala hučet pračku a uvařila hrnec guláše. Jindra po poledním dáchánku pověsil skříňku do koupelny, jež jsme přinesla od sebe abych to měla kam narovnat až budu srážet obsah dvou koupelen do jedné. Pak jsme vezli babičky do Ohavče, to nám zabralo zbytek dne.

Den nic moc,ale s ním se nedalo nic dělat. Včera mám před barákem srazilo auto kamaráda Bohouše , jež se vracel z odpolední. Báječnej chlap. Znám ho 20 let co se přiženil k Brusákovým. Tak nám všem bylo smutno…Škoda mladýho, dobrýho člověka…Oři mě pálej ještě víc jak po týdnu :o( při návratu akorát zapadalo sluníčko, tak jsem přibrzdila za hřbitovem jako tolikrát . Vznikla zase fajn sérka západovek. Dnes to bylo tak tématicky trefné :O(


0 komentářů: