pátek 10. září 2010

10.9.2010 Jak se léčej děti :o)





Konečně pátéék . Maruška už v pohodě, ale do školky ji nedáváme. Původně jsem ji chtěla dát do školky a pak oběhat potřebné, jenže teď to šlo ztuha. Chtěla jsem si ji tak moc užít, když byla doma. Jenže jsou věci jež se dají oběhat hlavně při odpolední. Tak jsem jí slíbila , že přijdu co nejdřív, jenže ať jsem lítala co to šlo, dorazila jsme před obědem :O( Maruška poprvé brečela. Byla doma a já s ní nemohla být. Opravdu na mě visela, brečela a já citila mokrý slzičky na mý tváři, jak se mačkala. Chtěla jít se mnou, ale bylo třeba aby byla v teple, aby z té včerejší teploty fakt nic nebylo :O( já šla nejdřív na Husovku do Lékárny ji pro pastylky do krku a při jednom natočit mlíko, co tak miluje. Pak do školky odnést dozy na oběd, ze školky na byťák,ten jsem pěknou chvíli hledala, protože ho přemístili. Pak na poštu , pro složenku jež na vybrání čekala už skoro 14dní. Nakoupit na víkend, pak do pekárky, do praktiku pro jídlonoš na příště, páč s dózami byl problém. Pak pro oběd do školky, a dorazila jsem domů před polednem :O( Koupila jsem v Kaufu plastovou krabici s dinosaurama za 80kč, že si do mí přesype lego. To bylo radosti. Pak si Marušku vyzvedl Jindra , odpoledne , odvezli babičky do Ohavče a prubnul moji krabici s dinosaurama :o) Koupil ji multifunkčního papouška za 1400 na kterého se chodila do hračkárny dívat. Měl ho nechat k narozeninám, Vánocům, ale co už.. důvodů měl víc.. prémie, nemocnej spolužák co neví dne… prostě potřeboval udělat někomu radost….

Carpe Diem …užívej dne

Maruška byla šťasná a okamžitě zdravá, Mě ještě v půl 8 přišla sms , ještě jsme v Ohavči, učíme mluvit papouška :o)

Večer na mě čekala, jen aby mě ho ukázala …..

Fotka první, byla s dědou ve městě a dostala od „indiánů“ plakát, za ty taneční kreace co tam předváděla, tak s ním chtěla vyfotit :oD

0 komentářů: