úterý 14. září 2010

14.9.2010 Když mě sny rozněžní...


Po příchodu z práce mi Maruška snědla pořádnej kus oběda. Z tý školky má prostě hlad a švestkový knedlíky,to je ráj že :o)

Dnes gruntoval i Jindra, zítra má přijít návstěva. Snad konečně jednou viděl co já tu mám věčně za dřinu. Ale to nevydží… :o)

Miluju ranní, hodně se užijem, koupem se spolu, blbnem ve vaně a čtem si večer pohádky….

Ve vaně mi Maruška vyprávěla, co se jí zdálo.

„Přišel ke mně pan Krakonoš (ona se teď dívá na Krkonošké pohádky) a povídá mi „Ty máš ale hodnou maminku“ a pak tě osvobodil pan voják a říkal „ty máš ale hodnou a hezkou maminku“ a on si tě chtěl vzít (nevím kde to vzala ale slovo vzít jako svatbu nechápala, pochopila to jako „odebrat“ )a já jsem nechtěla a já mu povídala že mu tě nedám,protože jseš moje hodná maminka“

0 komentářů: