středa 15. září 2010

15.9.2010 bůůůůůů



Dnes jsme si ve školce vyzvedli nějakou cizí hočíčku. Maruška byla ubrečená , uřvaná, vteklá. Kdybych jí neznala tak o cizím dítěti řeknu že je to fakt „fakan“ řvala na mě i že jsem neměla brát sebou strejdu a Ťapinu a že jsem jí neměla kupovat Brumíky (měli to dvojbalení, že vyšel 5kč kč jeden. Křičela na mě i že je mám vrátit. Pak na půl4 přijela pani Pristandová Marušce s dobrotami a něčím k svátku, my sice slavíme až v prosinci ale ona to vždycky zapomene. Ale vždyť je to fuk :o) Maruška ji má za druhou babičku. Náhradní mámu už Petrovi po tom podrazu nedělá, nezaslouží si to, ale dozvěděla jsme se zajímavý věci. Třeba i to, že mi platí alimenty a Marušce s baráku poslal 20 000. On má prostě blbý číslo účtu, nebo adresu, mě nic nepřišlo…mezi námi , za 2 roky se ani nezeptal, kam má ty alimenty posílat. Adresu zná,ale ví, že z ní už budeme pryč. Číslo účtu nezná moje ani Marušky.

0 komentářů: