čtvrtek 2. září 2010

2.9.2010 do školky úprkem...

Tahle je tak tmavá, protože jsem fotila na hodně krátkej čas, aby s Marušky nebyla šmouha. Já vím že zesvětlit jde... ale znáte mě :ODDD tmavá je moje







Po včerejší zkušenosti , že při dlouhé cestě do školky nemužu došlápnout na chodilo jsem si šla ráno na půl hodiny natáhnout nohy, čímž jsem vytuhla. Ještě že babička Marušku ustrojila a v půl 8 jsme vycházely. Maruška byla jak frajerka, měla růžovou koženkovou bundu od NEXTu. Jenže já ji tehdá koupila v hrabáku za 10korun, ale ta jí teda sekne :o) šly jsme jinou cestou , aby byla změna, Máme takovejch možností. Maruška tu cestu neznala, že vede taky ke školce. Jakmile ji zmerčila, nabrala rychlost a s pištěním „ty seš našlá mojí školkůůůů“ nabrala tak náskok až 50metrů , a kdyby zvládla otevřít ty těžký dveře našla bych ji asi až ve třídě….

Ani jsme si nestihli dát kafe a jeli jsme pro káru do Oh. Protože nebylo jisté, zda ji stihnou vrátit , tak abych nemusela vyčkávat do pozdních hodin jak to dopadne a mohla jít spát. Do pelechu jsem se dostala stejnak až kdoví kdy. Před spaním jsem se ještě domluvila s Barunkou. Když jsem šla pro Marušku už nás s Terezkou čekaly holky před školkou. To bylo radosti, že pro Marušku přišla Terezka. I přes to, se jí domů nechtělo. Přešly jsme k našim, po cestě nakoupily co bylo třeba. Chvíli jsme popovídali a já se pak šla dospat. Páč o pondělka moje tělo s něčím bojuje a to hlavně v noci (zimnice a spol. to jsem neměla léta) tak jsem to natáhla už do večera. Maruška odpadla do pelíšku stejnak nějak dřív.

0 komentářů: