neděle 29. srpna 2010

29.8.2010 oslava....



Neděle , před noční mě nechávají dáchnout o chvilku dýl. Když, když byl Jindra ráno s Ťapinou, tak maruška potichoučku přišla, prstíkama něžně mi rozlepila od sebe víčka, otevřela mi oko a do něho houkla „Maminko udělej mi prosím kakavičko“ Ona fakt není slyšek, když vstane,ale ohlásí se jinak, že je na čase vstávat :o) Pak mládež byla bez dozoru a já naspávala malinko rezervu.,,,tak Maruška měla těstě před obědem rohlík a Jindra se nacpal taky rohlíkama s anglickou a mikdo v čas oběda neměl hlad.. tak jsme taky poobědvala 3 rohlíky….Už jsem nechtěla jít spát abychom k našim nedorazili pozdě, ale pak že jo. Teď máme postele do L a Maruška chce vždycky hlavu ke mně a muckuje se po d peřinou. Pak usne na mém polštáři. Jindra se pak holil. Maruška stála ve frontě , držela za packy svého plyšového vlka od Janiček z Paky a povídá Jindrovi. „Ohol ho, on je hrozně chlupatej…“ pak jsme jeli k našim na oslavu. Strejda dal mamče do kytky myš v pastičce, ona je nesnáší, to bylo pozdvižení. A Maruška ji nadšeně hladila a hlásila, že je to hračka. V podvečer jsme šli vyprovodit Jindru, nalili mě strejdovu domácí griotku, normálně ji nepiju, ale strejdova je mňam, protože není tak sladká. Jenže Jindra jak nepije taky tak mě dal svoji půldecku dopít a já ji cejtila a měla jsme jít do práce.venku se to hezky rozchodilo, řasu na to bylo dost, i kdybych s tím byla doma,jenže takhle to bylo rychlejší. U Jindrovýho taťky nás chytil lijavec, tak jsme tam konečně jednou pobyli. A večer šup do práce.

0 komentářů: