pátek 3. září 2010

3.9.2010 Fajnovej vyčerpávající pátek :o)




Maruška už dnes vstávala ve hluboce před 6hodinou, a už chtěla do školky. Já dorazila před půl, protože jsem toho měla dopoledne tolik, že jsem jela do práce autem,abych si ráno vzala benzíny už se dopoledne nezdržovala. Maruška mě už od půl sedmý hnala, že jdeme do školky a to jsem myslela,že bych ji tam dnes nedalala a všechno bychom sfoukli spolu,když už nejdu spát. Jenže to s tímhle nadšením nešlo. Tak jsem pobalila co bylo třeba a na půl osmou jsme jeli do školky. Nabrali jsme po cestě Jindru, vyložili nadšenou Marušku, dojeli nakoupit na víkend, odvezli babičky do Ohavče, dali si tam kafčo. Jindru jsme pak odvezla domů, vyložila nákup. Na hodinku lehla a šla pro Marušku. Přijela mě naproti Terezka se svojí tetou.Hlídali jsme ji, Barunka šla k zubařovi. S Bóďou jsme vyzvedli Marušku ze školky. Šli akorát ven, Maruška v šatně kručela, ž nechce sukýnku , ale tepláky a chce s paní učitelkou na hřiště. Pak sprdla Boďu, že je to naše Terezka a že jí hlídáme. Pak teda uznala, že jí hlídáme spolu. Prošly jsme se až na vlakáč, u Kaufu jsme dali zmrzlinu, pak do pekárny pro pití , kde jsme se nakonec sešli s Barunkou. Pak do drogerie,Tam jsem sehnala snad bytelnější vůni do práce (za rozumnou cenu, to mě pořád tlačí) , spreje s nápisem 24hodin moje fabrika s přehledem poráží :o( do Kiku, tam dnes už podruhý, poprvý ráno s Jindrou, když zapomněl koupit tátovi baterky. Ráno jsem tam objevila krásný puntíkatý šatičky za 29 a teď odpoledne ve výprodeji rifle na Marušku, takový ty opravdu bytelný na podzimní foukání a s dinosaurem, no to bylo radosti. Dinosaurus na nohavici namalovaném, na knoflíkách, na pásku , to bylo radosti. Měli jsme tolik maličkostí, že jsem se stavila v kaufu v trafice pro igelitku abych nešla s bagetou v podpaždí a Maruščiným svetrem v druhým. V trafice měli první díl abecedy s písmenem A za 19 korun. Asi tu serii do konce nemám šanci dotáhnout, jenže to byla knížka a Maruška byla v sedmém nebi, celý víkend jsem z ní museli číst. Pak až do večera jsem makala.

A Maruška se jak už třetí den nemohal po školce dojíst. K večeři snědla 5 toustových chlebů se šunkou, sýrem a zalila to pomalu litrem jahodového kefíru… Flašku co měla na víkend, vyžahla pomalu za večer. Pořád si chodila nalejvat….

Odpadla jsem v 1 ráno po 29 hodinách na nohách, pokud nepočítám tu hodinu spánku, dřív jsem to vydržela nějak dýl, asi stárnu….

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

ty vydržíš jak kůň, holka moje...