neděle 5. září 2010

5.9.2010 uf....

Jindra jel ráno na ryby a já celé dopoledne gruntovala. Přestávám chápat , kdo kdy tady stíhá nadělat takovej brajgl…. Nachystala jsem oběd…pangase v bylinkových bramborách a snetaně… strčila ho do trouby a na chviličku zasedla k pc.

Po poledním dáchánku jsme se chtěla pustit do stěhování. Nakonec jsme byli domlouvat sílu na odvoz a uskladnění Jindrovi ledničky. Nějak se nám to všechno zkomplikovalo :O( já na to tlačit nechci,jen vím že už to dávno mohlo bejt hotový, o to víc je to teď komplikovanější a já mám po neděli přiděláno hodně zbytečné práce navíc. Jenže co mi zbývá. Na jednu stranu jsem štastná, že teď se máme jak se máme a měla bych překousnout všechno. Na druhou stranu mě to malinko štve. Jsem utahaná z práce, a ta práce navíc je zbytečná a být nemusela, mohla jsem stihnout jiný věci. Pak si víc užít Marušku …..to je pro mě důležitý Usínám za pochodu, jsem strašně unavená, večer jsem usnula s ní po tom co jsme četli pohádky a vzbudila s v půl druhý…tak jsem dopsala aspoň textíky na blog,ale kdy ho doházím to nevím…ale chci vydžet, vracet se v čase je krásný…

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Lidu..čte se mi to hořce...