pondělí 6. září 2010

6.9.2010 první černý pondělí....


Nastávaj nejkrutější časy. I když tentokrát to půjde, zítra mám dovolenou. Sice se o ní dozvím až večer ale vím že mi tento týden ulehčí.Od tohoto dne sem začala nenávidět odpolední. Z toho důvodu, že budu vidět Marušku jen ráno,když ji povedu do školky a pak až večer, když spinká :o( Jak já si užívala naše modrý pondělky, kdy jsme si spolu vegetily u ranních pohádek. Ráno jsem odvedla Marušku do školky a podlehla svým emocím. Strašně se mi stýskalo.Nechápu lidi co hlásaj, konečně od nich bude klid, začala školka, já miluju každou společnou chvilku <3>

3 komentářů:

Andrea řekl(a)...

taky ty lidi nechápu..já tedy dvakrát:-(

Miška řekl(a)...

Liduš,chápu tě.Ale,když to "jinak nejde".Určitě si to s malou vynahradíte!
Tyhle stavy znám...a nejhůř mi bylo,když byla Barča nemocná a já musela do práce a hlídala mamka.

Barbarkaaa Liduš řekl(a)...

Miško, přesně tak :(