čtvrtek 9. září 2010

9.9.2010 prší....

Jednou mám auto na druhé straně města, Jak jsme včera přešli město pěšky skrz pohádkovej festival….a ráno průtž. Holt jsme se navlíkli a mazali do školky ve vydatném dešti. PO cestě ještě nadojily 2 litry mlíka, aby bylo už i na zítra. Cesta do školky trvala věčnost. Já v každé kapce litr mlíka ve flašce,že mi ani nešla zapnout. Maruška se loudala , pod deštníkem nešla postrkovat, lezla do kaluží i když neměla gumáky , přes ty větší jsme ji tak tak stihla přenášet. Teprve když viděla školku,že se k ní blížíme, tak nabrala tempo a utíkala i s deštníkem. Já se za zbytek dopoledne dokázala tak zahřát a vybrat a doplnit fotky do jednoho kalendáře.

Když jsem šla domů, seděla na pavlači zmoklá mladá vlaštovka. Hned jsme si vzpoměla na Marušku , jak by jásala a byla nadšená, kdyby tu byla.Hned mě bylo smutnějc :O( aspoň jsem jí ji vyfotila . Pak ji chtěla dát do ponožkového hnízda u nás na kolíčkách na prádlo, na pavlači, aby uschnula ve větším teple, chráněná aspoň trošku před větrem. Nechtěla, posadia jsem ji tam,ale v sekundě vzlétla a ač byla namáchaná. Povedlo se jí uletět….

Do školky šel pro Marušku poprvé děda. Mamča byla v Praze u mudrů.Tak to museli nějak zvládnout. Maruška se ve školce na lehátku počurala, za odpoledne to stihla ještě dvakrát a pořádně. Večer ji stoupla teplota…snad z toho nebude nic velkýho :O(

0 komentářů: