pátek 15. října 2010

15.10.2010 listování .....



















Poslední noční, hurá, mimořádka odpadla. Dopolko jsme ještě nakoupila co chybělo a nějak se zažvanila s holkama na skypu , že jsem nakonec spala stejně jen 2 hodiny. Napáchali jsme nějaký listový fotky, Maruška nadšeně házela listí přes plot do školky :oDDDD Pozovala pár sekund, zahazovat mě listím bylo zábavnější :oD Odpoledne jsme pak sháněli dýni. Mají mít do školky vydlabaného dýňáčka na soutěž. No dalo nám to hodně shánění, dýně letos nejsou, jsem zvědavá kolik se jich sejde. Koupila jsem jednu navíc , za to nadšení při dlabání a svícení to vážně stálo :o)

Maruška tu chodila v Jindrovým pyžamu a byla šťastná, že je jako strejda :oD

3 komentářů:

Johyy řekl(a)...

Ahoj,

chodím k tobě moc ráda na blog - pokochat se :). Maruška v listí je úžasná! Vůbec tvoje fotky jsou pohlazení

Andrea řekl(a)...

Krásná dýně afotky..no vždy´t ti to říkám pořád!

Safira77 řekl(a)...

krásný blog...krásný fotky..co víc dodat...dala jsem ti na můj blog ocenění :-)