pondělí 4. října 2010

4.10.2010 Kočkofil ...



A zas ranní vstávání…je ni trochu smutno ač je to celkem nereálný už tak dědovi by dnes bylo 97 :o)

Jindra vyzvedl Marušku ze školky a ta mi to nadšeně hlásila několikrát. Já si zajela na úřad pro dopis. Ležel tam už od 21.9. a dnes vyl poslední den na vyzvednutí. Bylo to prodloužení smlouvy na byt,jsme se fakt zasmála. Měsíc a půl předem jsme hlásila na úřadě, že ji prodlužovat nechci, že byt vrátím. V dopise bylo že 15. září zasedala rada města a schválili mi prodloužení smlouvy, poslední věta toho samého dopisu byla, že si musím o prodloužení smlouvy požádat. 14dní předem hlásím, kdy budu byt vracet. Z byťáku volali týden před odevzdáním bytu, zda ho odevzdávám, že tam mají další smlouvu…no pak mi ješte o pár dní dýl poslali nájem….

V podvečer jsme zajeli do Ohavče. Mamča si tam zapomněla medicínu. To bylo radosti. Večer jsme přejeli k našim auto v poho chytlo. Na parkovišti jsem docouvávala k obrubníku a jak mě to teď na málo plynu chcípá, tak to blaflo a už to nešlo natočit. Tak mám ho dobrá duše pomohla zatlačit do parkovacího místa a musím shánět doktora.

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

My už autu jen pohřebáka:-)