pondělí 15. listopadu 2010

15.11.2010 rozlítaný pondělí








Jelikož v práci mi nechtěli dát den dovolený , ani půlden ,abych zašla s Maruškou k doktorce ,dali mi jen paragraf. Tak jsme ráno hnala do práce . No pro mě by byl lepší i ten půlden dovolený nebo náhradního volna, protože bych večer nemusela jít spát tak brzo s pláchla bych nějaké restíky. Ale co už, hlavně že jsme s Maruškou k mudře mohla já a že jsme nemusela obtěžovat vytíženou babičku. PO čtvrt na 9 jsem vypadla z práce a jela pro Marušku, ta ještě vegetila v pyžamu u pohádek, když jsem ji přivezla ještě kostíky , jak jsme přibrzdila po cestě na pár minut v Penny tak samozdřejmě dostala teď hned strááášnej neodkladnej hlad. Pak jsem ji nabrala i s Jindrou, který jí hlídal a pak jsme zaparkovala na sídlišti a k mudře jsme se prošli pěšky , protože než bych ulovila prázdné místo u ordinace, bylo by kdoví kolik, takhle to bylo rychlejší a veselejší. Aspoň si pamatuju že to byl poslední teplej nádhernej podzimní den. Jelikož odpoledne byl už Jindra v práci tak jsme chvíli povegetili u našich , Já mamče aspoň pomohla s gruntem a večer jsme si ještě vyřezali dýni abychom si měli čím svítit. Tentokrát si ji užijem, týden budeme žít jako normální rodinka. Já po práci Marušku vyzvednu ze školky a večer budeme spát doma a Jindra ji tam ráno odvede. My dva se uvidíme jen v noci, pokud já už nebudu spát…prostě normální rodinka a já si ten týden moc užívala. Té normálnosti.

1017

0 komentářů: