úterý 16. listopadu 2010

16.11.2010 Utahaně ale normálně :O*


Jindra ráno vedl Marušku do školky, takhle sám měl premiéru, přišla mi sms o tom, že se mu nedařilo učesat palmičku, že to vyřešili jinak. Po školce jsme došli s Maruškou na nákup a pak se chystali na poštu, s nákupem se mi už domů nechtělo, s Maruškou je to na dlouhý lokte. Nakonec jsme před pekárnou kam jsme si zašli na párek v rohlíku potkali moji spolužačku ze školky a ZŠ a tak jsme chvíli pokecali a vyšlo nám to akorát, že na 5hodinu jsme mohli jít na poštu. Přišly kalendáře a já je potřebovala na zítra do práce, jeden totiž půjde až na Ukrajinu a tam jde pošta měsíc tak už to bylo tak tak.

Maruška se pak už domů courala a já v každý ruce těžkou tašku. Dorazily jsme domů ajá měla ruce až na zem, ale oběd na zítra jsme jim uvařit musela. Byla jsem utahaná jak kotě a stejnak šťastná že týden můžeme žít normálně.

1018

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

To je dobrý..s tou palmičkou:-)