středa 24. listopadu 2010

24.11.2010 takovej maratonek


Ráno hnusně pršelo , tak jsme do školky jeli autem, brali jsme s sebou taťku aby ušetřil jednu cestu v dešti. Jelikož jsme dovolenou dostala , tak jsem šla spát jen na hodinku abych vydržela zas něco večer. S Maruškou jsme byli ještě na nákupu , protože včera neměli máslo, Nakonec z toho byly 2 tašky,ale zase máme nacpanej mrazák levným masem. Došli jsme si i do papírnictví , známa chtěla koupit paruku na anděla a já tam objevila takovejch príma věcí, že jsme si nakoupili serepetičky a zítra s Maruškou budem vyrábět andělíčky. Domů jsme přišly vymrzlé, já ruce až na zem, šla jsem ještě upéct korpus na zítřejší pařížák a vykostila jsem 3 kuřata co jsme donesla Lídla. Pak hromadu nádobí a základ na polívku a přerovnat celou špajzku a bylo moře hodin. Po tý hodince spánku jsme odpadla už v 1ráno

1026

1 komentářů:

Andrea řekl(a)...

Jsi nezmar! naprostej..